  • 1. Data: 2004-08-04 05:34:21
    Temat: Pytanie - jak to załatwic
    Od: "Michal" <mvito{nospam}@gazeta.pl>

    W mojej "cudownej" firmie nie dostalem wlasnie drugiej kolejnej wyplaty. W
    jaki sposob moge powiadomic szefa ze odmawiam mu swiadczenia pracy do czasu
    stwierdzenia pieniedzy na moim koncie ?? Chodzi mi o to zeby w papierkach to
    wszystko ladnie wygladalo. Na jaki przepis mozna sie powolac ?? W
    regulaminie pracy ktory podpisalem mam wpisane ze pobory dostaje kazdego
    ostatniego dnia miesiaca.....

    z góry dzieki za pomoc

    Michal

  • 2. Data: 2004-08-04 07:48:16
    Temat: Re: Pytanie - jak to załatwic
    Od: MEva <x...@x...pl>

    Wed, 4 Aug 2004 07:34:21 +0200, na pl.soc.prawo, Michal napisał(a):

    > W mojej "cudownej" firmie nie dostalem wlasnie drugiej kolejnej wyplaty. W
    > jaki sposob moge powiadomic szefa ze odmawiam mu swiadczenia pracy do czasu
    > stwierdzenia pieniedzy na moim koncie ??
    Przeczytaj w kodeksie pracy art.55 par. 1.1, ale odrazu ci mówię, że nie ma
    tam mowy o żadnym szntażu pracodawcy, albo odchodzisz albo nie.
    Oddajcie sprawę do sądu pracy od razu z żądaniem odsetek. A PIP już był?
    Jak w ogóle w firmie są jeszcze jakieś środki to mogą pomóc, a jak nie to
    wniosek o upadłość.
    --
    pozdrawiam
    MEva :-)

  • 3. Data: 2004-08-04 12:49:14
    Od: el@<e...@i...pl>

    zadam pytanie: podpisałeś listy płac? jeśli nie to sprawę masz
    wygraną, jeśli tak: sorry, musisz mieć świadka że podpisałeś a nie
    otrzymałeś.

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 4. Data: 2004-08-04 13:45:23
    Od: "Michal" <mvito{nospam}@gazeta.pl>

    W mojej cudownej firmie nie istnieje takie cos jak lista plac (szef ma kwity
    przelewow za poprzednie wyplaty), wogule nie istnieje gromada roznych innych
    papierkow - no chyba ze ktos to za nas podpisuje. Pracuje z przerwami (w
    umowach - bo praktycznie bez prerwy) 3 lata. Takie pojecie jak urlop nie
    istnieje (choc ze swiadectwa pracy dowiedzialem sie ze 10 dni
    wykorzystalem). Ktos mi sugeruje zebym startowal do sadu pracy ale chyba to
    odpada - corka szefa jest tam sedzina i wiadomo ze wszystkich zna :-( Ludzie
    mowia mi nie podskakuj bo ciezko z robota, ale nie mam juz drugiej wyplaty i
    chce cos z tym zrobic.

    Michal