  • 1. Data: 2004-08-04 05:45:34
    Temat: czy mozna podwojne upowaznienie
    Od: "fondi" <c...@o...pl>

    czy moge napisac JEDNO upowaznienie w ktorym
    upowazniam kogos do 1. zlozenia mojego zeznania
    w US oraz 2. przerejestrowania samochodu w urzedzie
    komunikacji - czy moge zaoszczedzic w ten sposob
    na znaczkach skarbowych czy tez beda sie pieniaczyc
    o dwa upowaznienia ?

  • 2. Data: 2004-08-04 13:03:50
    Temat: Re: czy mozna podwojne upowaznienie
    Od: "Traaq" <T...@p...onet.pl>

    Użytkownik "fondi" <c...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > komunikacji - czy moge zaoszczedzic w ten sposob
    > na znaczkach skarbowych czy tez beda sie pieniaczyc

    może być konieczność pozostawienia oryginału upoważnienia
    w dokumentach sprawy

    pozdr
    Traaq

  • 3. Data: 2004-08-05 02:18:50
    Od: Marcin Debowski <a...@I...notrix.net>

    In article <ceqmsi$qt2$1@atlantis.news.tpi.pl>, Traaq wrote:
    > Użytkownik "fondi" <c...@o...pl> napisał w wiadomości

    Jakich znaczkach skarbowych?

    > może być konieczność pozostawienia oryginału upoważnienia
    > w dokumentach sprawy

    No to niech poprosi (jeśli notarialne) o n-odpisów i już.
    W każdym razie dokonywałem już notarialnych upoważnień kilku osobom, każde
    z tych upoważnień miało od 4 do 6 osobnych punktów i nikt sie nigdy nie
    czepiał. Punkty definiują zakres upoważnienia.

    --
    Marcin

  • 4. Data: 2004-08-09 05:48:42
    Od: "fondi" <c...@o...pl>

> [...]
    > każde z tych upoważnień miało od 4 do 6 osobnych punktów i nikt sie
    >nigdy nie czepiał. Punkty definiują zakres upoważnienia.

    ja kiedys bylem u notariusza i ta probowala mi wmowic, ze w PL
    nie ma pelnomocnictwa "ogolnego" jak ona to nazwala i probowala
    rozbic to na pare papierkow. Wiadomo dlaczego. Kazalem jej
    robic na jednym.

  • 5. Data: 2004-08-10 03:28:02
    Od: Marcin Debowski <a...@I...notrix.net>

    In article <cf738d$eh9$1@korweta.task.gda.pl>, fondi wrote:

> [...]
    > nie ma pelnomocnictwa "ogolnego" jak ona to nazwala i probowala
    > rozbic to na pare papierkow. Wiadomo dlaczego. Kazalem jej

    Niewykluczone, że nie ma. Zauważ że definiowanie zakresu właśnie
    "uszczególnia" pełnomocnictwo. Możesz w nim zawrzeć pewne bardziej ogólne
    sformułowania, np. "w zakresie zarządu zwykłego", ale to nadal nie będzie
    "na wszystko". Poszczególne punkty albo rozszerzają zakres, albo stanowią
    klarowne wskazanie przedmiotu pełnomocnictwa mimo że podchodzi on np. pod
    ww. zarząd zwykły. Często zwyczajnie ułatwia to życie bo nie wszyscy
    wiedzą jaki zakres ten cały zarząd zwykły obejmuje.

    --
    Marcin