  • 11. Data: 2006-02-27 14:45:51
    Temat: Re: Próba wyłudzenia?
    Od: "Marcin" <d...@o...pl>

    > Napisz wreszcie który to bank!
    >
    > Niech inni będą mądrzy przed szkodą...
    >
    > pozdrawiam
    >
    > Czapla
    >
    > --

    Już pisałem :) ING
    Tylko czy mam rację? Koledzy wyżej raczej twierdzą że nie :(
    I jeszcze jedna rzecz. Czy bank jako instytucja zaufania publicznego otrzymując
    ode mnie dyspozycję zamknięcia rachunku i odmawiając dokonania tej czynności
    uzależniając ją od wniesienia miesięcznej opłaty, utrzymuje przez kolejne
    miesiące otwarty rachunek i naliczając kolejne opłaty postępuje zgodnie z
    zasadami współżycia społecznego i dobrymi obyczajami na których to straży sam
    powinien stać? Abstrahuję w tym momencie od tego czy ta opłata należy się czy nie.
    (tzn nie wiem czy instytucja zaufania publicznego powinna stać na straży tych
    zasad, ale tak mi podpowiada zdrowy rozsądek)
    Jak myślicie?

  • 12. Data: 2006-02-27 14:49:56
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Czapla napisał(a):
    > Napisz wreszcie który to bank!

    Przecież już napisał.

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam
    "Gdy nie wiemy czegoś w ogóle, bądź wiemy mało - jesteśmy skłonni do
    podstawiania uczuć w miejsce rozumu"

  • 13. Data: 2006-02-27 15:14:53
    Od: "Czapla" <k...@p...onet.pl>

    > Przecież już napisał.

    Poniedziałek! :(

    Pozdrawiam

    Czapla

  • 14. Data: 2006-02-27 15:58:02
    Od: "Roman Rumpel" <romane@screwspam,gazeta.pl>

    Marcin <d...@o...pl> dosć niespodziewanie napisał(a):

    > Czy bank jako instytucja zaufania publicznego
    > (...) postępuje zgodnie z zasadami współżycia
    > społecznego i dobrymi obyczajami

    Co ma piernik do wiatraka?

    > na których to straży sam powinien
    > stać?

    Dlaczego bank ma stać na straży obyczajów? Bank ma stać na straży depozytów
    swoich klientów

    >Abstrahuję w tym momencie od tego czy ta opłata należy się czy
    > nie. (tzn nie wiem czy instytucja zaufania publicznego powinna stać
    > na straży tych zasad, ale tak mi podpowiada zdrowy rozsądek)

    Zbadaj rozsądek i uważaj na wielkie słowa

    Roman Rumpel Skype: siedemrumpli
    C Hollywood Homicide

  • 15. Data: 2006-02-27 15:59:17
    Od: "Roman Rumpel" <romane@screwspam,gazeta.pl>

    Użytkownik <d...@o...pl> dosć niespodziewanie napisał(a):
    > Za bilet do kina opłata pobierana jest z góry przed seansem, więc
    > Twoje porównanie jest błędne. W tym wypadku rzeczywiście opłata jest
    > niepodzielna. Za to np za neostradę w przypadku awarii pobierają
    > opłatę cząstkową i analogii szukałbym w tym kierunku.

    To tylko pokazuje jak ostrożnym trzeba w ogóle być przy analogii w prawie.
    W skrócie : analogia iuris jest niedopuszczalna, nie szukaj w tym kierunku

  • 16. Data: 2006-02-27 18:53:12
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    In article <dtuvvi$i2h$1@inews.gazeta.pl>, witek wrote:

    > Na to masz to samo co napisałem wcześniej.
    > Za okres od 1 do 28 dnia miesiąca pobierana jest opłata.

    A jaka opłata jest pobierana za okres od 29. do 1. kolejnego miesiąca?

    Renata

  • 17. Data: 2006-02-27 19:07:44
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    Jeszcze do autora wątku: napisz na pl.biznes.banki

    Renata