    From: "Marcin" <d...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Próba wyłudzenia?
    Date: 27 Feb 2006 15:45:51 +0100

    > Napisz wreszcie który to bank!
    >
    > Niech inni będą mądrzy przed szkodą...
    >
    > pozdrawiam
    >
    > Czapla
    >
    > --

    Już pisałem :) ING
    Tylko czy mam rację? Koledzy wyżej raczej twierdzą że nie :(
    I jeszcze jedna rzecz. Czy bank jako instytucja zaufania publicznego otrzymując
    ode mnie dyspozycję zamknięcia rachunku i odmawiając dokonania tej czynności
    uzależniając ją od wniesienia miesięcznej opłaty, utrzymuje przez kolejne
    miesiące otwarty rachunek i naliczając kolejne opłaty postępuje zgodnie z
    zasadami współżycia społecznego i dobrymi obyczajami na których to straży sam
    powinien stać? Abstrahuję w tym momencie od tego czy ta opłata należy się czy nie.
    (tzn nie wiem czy instytucja zaufania publicznego powinna stać na straży tych
    zasad, ale tak mi podpowiada zdrowy rozsądek)
    Jak myślicie?