  • 31. Data: 2016-11-27 22:51:43
    Temat: Re: Prezent
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 27 listopada 2016 10:58:17 UTC+1 użytkownik qwerty napisał:
    > Użytkownik "Kris" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    > Nie, sam zajechałem w ciągu dnia.

    To co ma wspólnego Twój tel na 999 z ospą?
    Zastrzyk przeciw tężcowi to też standardowy zabieg dla pogotowia ratunkowego
    wezwanego z 999?

  • 32. Data: 2016-11-28 20:03:44
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Robert Tomasik"

    > Ostatnio widziałem jakiś filmik jak to punkt Inpost'u odmawia wydania
    > korespondencji sądowej, ale mi umknął adres. Dokładniej kioskarz wyrzuca
    > przez okienko na ziemię dowód osoby która po korespondencję przyszła.

    InPost chyba już nie doręcza korespondencji sądowej.
    ---
    I co z tego ? Film pewnie był z czasu jak doręczał. Czy jak w punkcie PP tak
    się zdarzy to będzie to coś istotnie innego ?

    Po za tym
    wyrzucanie dowodu o niczym nie świadczy.
    ---
    O niczym nie świadczy, świadczy o czymś.

    Koniecznie by się trzeba
    dowiedzieć, czemu nie chciał wydać tej korespondencji.
    ---
    A co za różnica ? Nawet gdyby to była hipotetyczna sytuacja a nie fakt to
    chyba jasne jest, że może mieć miejsce.

    > teraz ... jak Ty w takiej sytuacji postąpisz ? Nie wiesz co przyszło,
    > czyli doręczenie zastępcze będzie i co zrobisz ? Jak zadzwonisz po
    > policję to właśnie zostaniesz oskarżony o bezpodstawne wezwanie. Moim
    > zdaniem, g.. wiesz i dlatego tak sobie piszesz.

    Ukrywanie korespondencji jest akurat przestępstwem, więc wzywanie
    Policji jest całkiem na miejscu - o ile osoba odbierająca była do tego
    uprawniona.
    ---
    No patrz, a te ścierwa oskarżyły mnie o nieuzasadnione wezwanie. :-)

  • 33. Data: 2016-11-28 20:07:39
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Kris"

> [...]
    > doręczenie zastępcze będzie i co zrobisz ? Jak zadzwonisz po policję to
    > właśnie zostaniesz oskarżony o bezpodstawne wezwanie. Moim zdaniem, g..
    A wiesz czemu nie chcieli korespondencji tej konkretnie osobie wydać?
    ---
    A co za różnica ? Chodzi o to czy gdyby wezwała policję to by ją oskarżyli o
    bezpodstawne wezwanie.

    Sam zresztą ze dwa lata temu się chwaliłeś ze nie potrafiłeś przesyłki
    sądowej odebrać;)
    ---
    Nie mogłeś tego tutaj czytać bo chodziłeś jeszcze do przedszkola :-)

  • 34. Data: 2016-11-28 20:57:47
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 28 listopada 2016 20:07:48 UTC+1 użytkownik re napisał:
    > A co za różnica ? Chodzi o to czy gdyby wezwała policję to by ją oskarżyli o
    > bezpodstawne wezwanie.

    Gdybym ja chciał odebrać Twoją przesyłkę sądową a kioskarz odmówił wydania to
    wezwanie policji jest podstawne czy nie?

    > Nie mogłeś tego tutaj czytać bo chodziłeś jeszcze do przedszkola :-)

    Przedszkolak by sobie poradził, Ty generowałeś kłopoty;)

  • 35. Data: 2016-11-28 21:18:14
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    oglegroups.com...
    > To co ma wspólnego Twój tel na 999 z ospą?
    > Zastrzyk przeciw tężcowi to też standardowy zabieg dla pogotowia ratunkowego
    > wezwanego z 999?

    To, że zamiast zająć się chorym, który zwija się z bólu każą dzwonić do
    przychodni, która nie jest przygotowana do udzielania pomocy

  • 36. Data: 2016-11-28 21:35:23
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 28 listopada 2016 21:19:30 UTC+1 użytkownik qwerty napisał:

    > To, że zamiast zająć się chorym, który zwija się z bólu każą dzwonić do
    > przychodni, która nie jest przygotowana do udzielania pomocy
    Znaczy 999 jest od dawania zastrzykow przeciwtężcowych?

  • 37. Data: 2016-11-29 17:03:39
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    oglegroups.com...
    qwerty napisał:
    >Znaczy 999 jest od dawania zastrzykow przeciwtężcowych?

    No, jesli sytuacja upowaznia do wezwania karetki - a to raczej powinno
    byc cos wiecej niz drobne skaleczenie, to karetka powinna odwiezc do
    szpitala, tam by zdiagnozowali, i zastrzyk dali.

    Tylko to sie fajnie pisze z pozycji duzego miasta, gdzie wiem gdzie
    takowa "stacja pogotowia" jest, i moge w kazdej chwili podjechac
    (chocby taksowka), i wiem, ze tam pomoga, a jak nie pomoga, to lekarz
    rodzinny dyzurny przyjmuje w sasiednim pokoju.
    I ktos ten zastrzyk da.

    Na wsi, 30 km od cywilizacji, takie zwykle skaleczenie moze sie zle
    skonczyc.
    No ale czy karetka ma jezdzic i zastrzyki rozwozic ?

    J.

  • 38. Data: 2016-11-29 19:57:38
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    oglegroups.com...
    > Znaczy 999 jest od dawania zastrzykow przeciwtężcowych?

    Umiesz czytać, czy jesteś chory na niedojebanie mózgowe?

  • 39. Data: 2016-11-29 20:02:30
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 28-11-16 o 20:03, re pisze:

    > InPost chyba już nie doręcza korespondencji sądowej.
    > ---
    > I co z tego ? Film pewnie był z czasu jak doręczał. Czy jak w punkcie PP
    > tak się zdarzy to będzie to coś istotnie innego ?

    A słyszałeś o tym, by z Poczty ktoś dowodami przez okienko miotał?
    InPost, to był jakiś wybryk po prostu.

> [...]
    > A co za różnica ? Nawet gdyby to była hipotetyczna sytuacja a nie fakt
    > to chyba jasne jest, że może mieć miejsce.

    Może przeciąg był i wywiało.

> [...]
    > uprawniona.
    > ---
    > No patrz, a te ścierwa oskarżyły mnie o nieuzasadnione wezwanie. :-)

    Bo pewnie się równie sensownie wyrażałeś, jak tu i ni cholery nikt nie
    rozumiał, o co też może Ci chodzić.

  • 40. Data: 2016-11-29 20:47:08
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 29 listopada 2016 19:57:42 UTC+1 użytkownik qwerty napisał:
    > Użytkownik "Kris" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    > Umiesz czytać, czy jesteś chory na niedojebanie mózgowe?

    Takim językiem to Sobie na pręgierzu pisz. Tam znajdziesz partnerów do dyskusji na
    takim poziomie.
    Na razie.