  • 41. Data: 2016-11-29 22:57:54
    Temat: Re: Prezent
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Robert Tomasik"

    > InPost chyba już nie doręcza korespondencji sądowej.
    > ---
    > I co z tego ? Film pewnie był z czasu jak doręczał. Czy jak w punkcie PP
    > tak się zdarzy to będzie to coś istotnie innego ?

    A słyszałeś o tym, by z Poczty ktoś dowodami przez okienko miotał?
    InPost, to był jakiś wybryk po prostu.
    ---
    To nie był żaden wybryk. Po prostu akurat ostatnio trafiłem na przypadek
    Inpostu. Jutro mogę trafić na coś zupełnie innego gdzie indziej. Nie chodzi
    przecież o to, że ten czy ów nie chciał wydać tylko o odniesienie do tego
    karania za wezwanie. Bo jak kobieta wezwała do awanturującego się sąsiada to
    ledwo przeżyła i za zaniedbanie nikt nie poniósł odpowiedzialności a jakby
    tak sąsiad sobie poszedł to może by ją chcieli ukarać za wezwanie.

    > Po za tym
    > wyrzucanie dowodu o niczym nie świadczy.
    > ---
    > O niczym nie świadczy, świadczy o czymś.
    >
    > Koniecznie by się trzeba
    > dowiedzieć, czemu nie chciał wydać tej korespondencji.
    > ---
    > A co za różnica ? Nawet gdyby to była hipotetyczna sytuacja a nie fakt
    > to chyba jasne jest, że może mieć miejsce.

    Może przeciąg był i wywiało.
    ---
    Mózg przez uszy ? Normalny filmik, kioskarz wyrzuca kobiecie jej dowód przez
    okienko, najpewniej po raz kolejny bo by komórki nie wyjęła od razu.

    > Ukrywanie korespondencji jest akurat przestępstwem, więc wzywanie
    > Policji jest całkiem na miejscu - o ile osoba odbierająca była do tego
    > uprawniona.
    > ---
    > No patrz, a te ścierwa oskarżyły mnie o nieuzasadnione wezwanie. :-)

    Bo pewnie się równie sensownie wyrażałeś, jak tu i ni cholery nikt nie
    rozumiał, o co też może Ci chodzić.
    ---
    Którego słowa nie rozumiesz ?