  • Data: 2004-10-29 21:02:04
    Temat: Prawomocny wyrok - jak unieważnić ?
    Od: "KM" <k...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Przed kilkoma miesiącami złożyłem pozew przeciwko pracodawcy o wypłatę
    zalełych zobowiązań (podobnie jak grupa moich kolegów). Sąd okręgowy wydał
    niekorzystny dla mnie wyrok. Na tym poprzestałem (wyrok się uprawomocnił),
    natomiast moi koledzy poszli dalej aż do Sądu Najwyższego. Sąd Najwyższy
    przyznał im rację, wygrali sprawę.
    Ja pozostałem na lodzie.

    Czy można wznowić jakoś procedurę sądową (zmieniła się sytuacja prawna -
    jest orzecznictwo Sądu Najwyższego) i nadać ponownie bieg mojej sprawie,
    jaką to miałoby mieć formę ?

    Chris