  • 21. Data: 2006-11-15 08:00:49
    Temat: Re: Prawo telekomunikacyjne
    Od: m...@g...com

    dodi wrote:

    > nie

    > Ten mejl otrzymałem 24 paź i tego samego dnia już nie miałem internetu.

    No i tutaj jestem w kropce :). Bo z jednej strony czuję że taki mail nie ma
    większego znaczenia, z drugiej strony, piszą że "2 listopada zaprzestanie
    świadczenia" ..... czyli w domyśle że do 1 listopada to świadczenie jeszcze
    będzie.

    Pytanie: czy puścili sygnał spowrotem, czy jesteś "głuchy" od 24
    października?

    p. m.

  • 22. Data: 2006-11-15 09:19:35
    Od: "dodi" <f...@i...pl>

    > Pytanie: czy puścili sygnał spowrotem, czy jesteś "głuchy" od 24
    > października?
    >
    > p. m.

    Oni wyłączyli wcześniej bo pwoiedzeli że "prezes się zdenerwował". Juz nie
    sprawdzałem czy sygnał jest czy nie, w listopadzie zapłaciłem im zaległosci
    odejmując dni keidy net nie chodzil i wzialem sobie u innego operatora.
    Takze na dzien dzisiejszy jest spokoj.

    dodi