  • 81. Data: 2005-11-07 10:56:39
    Temat: Re: Prawo squatersów
    Od: "castrol" <j...@w...blumen.pl>

    Użytkownik "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl> napisał w wiadomości
    news:slrndmo6di.h3v.pipene-news@beast.tu.kielce.pl..
    .

    > Nie uogólniałbym. Koledze z malucha ukradli super radio Safari za 10zł.
    > Oczywiście przez szybę.

    Dlatego wolalem nie zamykac zeby mi ze szyba nie wlezli :)
    Chociaz to nie jest regula, bo to sa tacy debile ze najpierw szybe wytluka a
    potem drzwi proboja otworzyc

    Jacek

  • 82. Data: 2005-11-07 19:31:30
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    In article <dkn5gg$vdr$1@opal.futuro.pl>, SzerszeN wrote:

    > nie, ale jak nie pilnujesz swojego to nikt za ciebie tego nie zrobi i
    > jesli poniesiesz z tego tytulu straty, to mozesz winic jedynei siebie

    A nie, Boże broń, złodzieja.

    Renata

  • 83. Data: 2005-11-08 07:27:47
    Od: SzerszeN <s...@t...pl>

    Renata Gołębiowska wrote:

    > A nie, Boże broń, złodzieja.

    zlodzieja to "z urzedu" :) ale mi chodzi o to ze jesli sama swojego nie
    przypilnujesz to nikt za ciebie tego nie zrobi (chyba ze zaplacisz),
    taka samo jak sama swoich dzieci nie wychowasz to nikt inny za ciebie
    tego nie zrobi