    From: "Mrowka" <m...@b...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Prawo jazdy-wymiana
    Date: Wed, 28 Jul 2004 19:09:52 +0200
    Sender: m...@b...pl@chello062179071101.chello.pl

    Moj znajomy pracuje w Wawie a zameldowany jest gdzie indziej czy musi
    osobiscie udac sie po prawko czy moze zlozyc wniosek i odebrac ktos z
    rodziny?
    Czy jezeli moze zrobic to ktos z rodziny to czy upowaznienie musi byc
    potwierdzone notarialnie?Jezeli tak to ile to kosztuje?
    Czy ja nie korzystajac z prawka (nie mam chwilowo autka) musze wymienic
    prawko w wyznaczonym czasie czy dopiero jak bede miala autko?Jakos nie chce
    mi sie teraz wydawac kaski na cos co nie bedzie mi potrzebne.

    Magda