  • 11. Data: 2009-08-27 08:12:02
    Temat: Re: Prawo dyskryminacji a selekcja
    Od: KRZYZAK <k...@g...com>

    On 27 Sie, 09:15, "Gan" <j...@w...pl> wrote:

    > Skoro kto zdecydowa si w naszym spo ecze stwie wiadczy us ugi i jest to
    > jego praca to nie mo e wybiera klient w wg np koloru sk ry czy tego czy
    > jest kto wg niego adny czy nie.

    A moze zdecydowal sie swiadczyc uslugi bialym, albo kobietom?

  • 12. Data: 2009-08-27 09:01:40
    Od: "Gan" <j...@w...pl>

    Uzytkownik "KRZYZAK" <k...@g...com> napisal w wiadomosci
    .googlegroups.com...

    > A moze zdecydowal sie swiadczyc uslugi bialym, albo kobietom?

    No to ma pecha i niech zwija dzialalnosc
    g.

  • 13. Data: 2009-08-27 09:09:26
    Od: "b...@n...pl" <b...@n...pl>

    Gan wrote:
    > Uzytkownik "KRZYZAK" <k...@g...com> napisal w wiadomosci
    .googlegroups.com...

    > No to ma pecha i niech zwija dzialalnosc

    Znaczy się co? Mogę pójść do fryzjera damskiego, żeby mnie ostrzygł? A
    może jakaś firma prowadzi saunę dla pań, więc każdy będzie mógł tam wejść?

    wer

  • 14. Data: 2009-08-27 09:09:42
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    b...@n...pl pisze:
    .googlegroups.com...

    > Znaczy się co? Mogę pójść do fryzjera damskiego, żeby mnie ostrzygł? A
    > może jakaś firma prowadzi saunę dla pań, więc każdy będzie mógł tam wejść?

    Albo czy wyprawiając urodziny w restauracji mam obowiązek wpuszczenia
    każdego, kto się napatoczy.

    --
    Liwiusz

  • 15. Data: 2009-08-27 09:12:53
    Od: "Gan" <j...@w...pl>

    > Albo czy wyprawiając urodziny w restauracji mam obowiązek wpuszczenia
    > każdego, kto się napatoczy.
    >
    > --
    > Liwiusz

    Myślcie cały czas w kontekście dyskryminacji - i wykazania, że jej nie było.
    Czy uważasz, że sędzia będzie na tyle głupi, że uzna, że w takiej sytuacji
    zachodzi dyskryminacja?
    G.

  • 16. Data: 2009-08-27 09:13:49
    Od: KRZYZAK <k...@g...com>

    On 27 Sie, 11:01, "Gan" <j...@w...pl> wrote:

    > No to ma pecha i niech zwija dzialalnosc

    I to jest ta wolnosc gospodarcza? Dowolny kolor pod warunkiem, ze
    czarny, tak?

  • 17. Data: 2009-08-27 09:15:13
    Od: "Gan" <j...@w...pl>

    Użytkownik <b...@n...pl> napisał w wiadomości

    > Znaczy się co? Mogę pójść do fryzjera damskiego, żeby mnie ostrzygł? A
    > może jakaś firma prowadzi saunę dla pań, więc każdy będzie mógł tam wejść?
    >
    > wer

    Jeżeli okaże się, że fryzjer Tobie odmówił bo masz inny kolor skóry to
    będzie to dyskryminacja. Natomiast on bez trudu udowodni, że nie było
    dyskryminacji, nie sądzisz?
    G.

  • 18. Data: 2009-08-27 09:17:23
    Od: "Gan" <j...@w...pl>

    > I to jest ta wolnosc gospodarcza? Dowolny kolor pod warunkiem, ze
    > czarny, tak?

    Zrozumialem, ze pytasz mnie co ma zrobic osoba dyskryminujaca innych przy
    swiadczeniu uslug - bo o tym rozmawiamy. Moim zdaniem zwiniecie takiego
    interesu bedzie naturalna konsekwencja,. Ja za takimi przedsiebiorcami
    plakac nie bede.
    G.

  • 19. Data: 2009-08-27 10:31:30
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    > Albo czy wyprawiając urodziny w restauracji mam obowiązek wpuszczenia
    > każdego, kto się napatoczy.

    ale my nie mowimy o urodzinach, tylko o nie wpuszczeniu do klubu bo
    "niepodoba mi sie panska wredna geba" i nie ma tu mowy o zadnych
    zaproszeniach itp i chyba wszyscy zdaja sobie z tego sprawe

  • 20. Data: 2009-08-27 10:40:01
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    szerszen pisze:

> [...]
    > "niepodoba mi sie panska wredna geba" i nie ma tu mowy o zadnych
    > zaproszeniach itp i chyba wszyscy zdaja sobie z tego sprawe

    Czyli nie mogę wyprawić urodzin, na które zaproszę wybrane z ulicy osoby?

    Czy jak wybieram przyjaciół, to też muszę wybrać tych, których gęba
    mi się nie podoba? Brak ochoty na przyjaźń z powodu wyglądu też jest
    dyskryminacją.

    Takie przejaskrawienia obrazują, że w ogóle przepisy o dsykryminacji
    nie powinny obowiązywać tam, gdzie obywatel nie musi przebywać. Na
    przykład sprawy urzędowe powinny być dostępne dla każdego, jednak nie
    powinno być zakazu otwierania klubu na przykład dla łysych.

    --
    Liwiusz