  • 1. Data: 2009-08-26 17:15:13
    Temat: urlop wychowawczy a prawo do wcześniejszej emerytury
    Od: "b...@g...com" <b...@g...com>

    Witam,

    zostałem poproszony o zadanie pytania odnośnie prawa do wcześniejszej
    emerytury. Pytanie jest następujące, czy niewykorzystany urlop
    wychowawczy zalicza się do stażu pracy wyliczanego przy ubieganiu się
    o wcześniejszą emeryturę?

    pozdr

  • 2. Data: 2009-08-26 18:10:48
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    b...@g...com wrote:
> [...]
    > emerytury. Pytanie jest następujące, czy niewykorzystany urlop
    > wychowawczy zalicza się do stażu pracy wyliczanego przy ubieganiu się

    niejasne.
    kiedy dziecko się urodziło, że mowa o urlopie wychowawczym?

  • 3. Data: 2009-08-26 18:17:04
    Od: "b...@g...com" <b...@g...com>

    On 26 Sie, 20:10, witek <w...@g...pl.invalid> wrote:

    > niejasne.
    > kiedy dziecko się urodziło, że mowa o urlopie wychowawczym?

    trójka dzieci, urodziła się 28, 26 oraz 23 lata temu.

  • 4. Data: 2009-08-26 19:08:23
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    b...@g...com wrote:

    > trójka dzieci, urodziła się 28, 26 oraz 23 lata temu.

    no to urlop wychowawczy można bylo wziąc 28, 26, 23 lata temu.

    jak sie go nie wzielo to w tym samym czasie chodzilo sie do pracy.
    Wiec albo się pracowało,albo sie bylo na urlopie, ale nie da sie tego
    samego okresu policzyć dwa razy, jako bycie w pracy i bycie na urlopie.

  • 5. Data: 2009-08-26 19:30:07
    Od: "b...@g...com" <b...@g...com>

    On 26 Sie, 21:08, witek <w...@g...pl.invalid> wrote:

> [...]
    > Wiec albo się pracowało,albo sie bylo na urlopie, ale nie da sie tego
    > samego okresu policzyć dwa razy, jako bycie w pracy i bycie na urlopie.

    ok, rozumiem. Dzięki za odpowiedź.