  • 91. Data: 2009-08-28 14:00:03
    Temat: Re: Prawo dyskryminacji a selekcja
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    KRZYZAK napisal:
    > To moze, zeby byla rownowaka uznajmy tez za wykroczenie, ze nie
    > kupiles bulki w moim sklepie, tylko w Tesco?
    > Skoro spoleczenstwo pozwala Ci kupowac bulki...

    Serio? To dlaczego ci naiwni Polacy nie godzili sie
    na 'nur fur Deutsche' i zamiast szukac innego parku, kina
    lub restauracji prowadzili dzialalnosc partyzancka.
    No popatrz Pan, jacy naiwni byli.

    A dlaczego amerykanscy Murzyni jakos tez nie kupili tezy
    o szukaniu innych linii auobusowych, sklepow i szkol,
    tylko zadali NARZUCENIA regulacji zakazujacych dyskryminacji?
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 92. Data: 2009-08-28 14:15:45
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>

    Masz lepszy dostęp do orzecznictwa, sam jestem ciekaw ;-)
    JaC

    -----

  • 93. Data: 2009-08-28 14:20:51
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    ąćęłńóśźż pisze:
    > Masz lepszy dostęp do orzecznictwa, sam jestem ciekaw ;-)

    Chodziło mi raczej o zasadę, że skoro ktoś ogranicza dostęp do tych,
    których zaprosi/łysych/z bejzbolami/z krawatami itp. , to z definicji
    nie jest to oferta publiczna.

    Powoływanie się zatem na argument, że ma wpuszczać wszystkich, bo
    jest to oferta publiczna jest... niespójne logicznie ;) Gdyby to była
    oferta publiczna, to by wpuszczał wszystkich. Skoro nie wpuszcza, to nie
    jest to oferta publiczna

    --
    Liwiusz

  • 94. Data: 2009-08-28 14:28:22
    Od: KRZYZAK <k...@g...com>

    On 28 Sie, 16:00, Jacek_P <L...@c...edu.pl> wrote:

    > Serio? To dlaczego ci naiwni Polacy nie godzili sie
    > na 'nur fur Deutsche' i zamiast szukac innego parku, kina
    > lub restauracji prowadzili dzialalnosc partyzancka.
    > No popatrz Pan, jacy naiwni byli.

    ROTFL :DDDDDDDD
    Polacy prowadzili dzialalnosc partyzancka, bo Niemcy ich do kina nie
    chcieli wpuscic.
    Panu juz chyba dziekujemy...

    P.S.
    W Polsce zakazu dyskryminacji nie ma, a jakos nie powstaja sklepy czy
    autobusy tylko dla bialych. Cud, panie!

  • 95. Data: 2009-08-28 14:35:47
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    KRZYZAK napisal:
    > ROTFL :DDDDDDDD
    > Polacy prowadzili dzialalnosc partyzancka, bo Niemcy ich do kina nie
    > chcieli wpuscic.

    Robie sobie dokladnie takie same jaja z argumentacji, jak ty ;P
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 96. Data: 2009-08-28 18:30:53
    Od: KRZYZAK <k...@k...com>

    szerszen <s...@t...pl> napisali:

    > a gowno mnie obchodzi czy klub ma problem, pisze o problemach potrencjalnych
    > klientow

    To zrob sobie swoj klub i rozwiazuj problemy swoich klientow.
    Kluby z selekcja maja komplet zadowolonych klientow, dlatego ze jest
    selekcja. Wlasciciel nie robi tego dla siebie, tylko dla komfortu swoich
    gosci.
    Nie da sie okreslic sztywnych warunkow, ktore spelnia klienci i
    zagwarantuje to fajna zabawe w milym towarzystwie. A selekcjoner ma nosa
    do ludzi.

    --
    usenet jest dla mieczakow
    (irc.freenode.net)

  • 97. Data: 2009-08-28 18:30:54
    Od: KRZYZAK <k...@k...com>

    szerszen <s...@t...pl> napisali:

    > i to ci sie wlasnie probuje tutaj wytlumaczyc, do tych "klubow" tez nie
    > trzeba miec karty klubowej ani zaproszenia, wjedziesz albo nie wg
    > widzimiesie tego kto bedzie stal na bramce

    Trzeba miec zaproszenie selekcjonera.
    Jak pojdziesz na kasting i Cie nie wybiora, to tez bedziesz sie sadzil?

    --
    usenet jest dla mieczakow
    (irc.freenode.net)

  • 98. Data: 2009-08-28 19:24:22
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Uzytkownik "KRZYZAK" <k...@k...com> napisal w wiadomosci

    > To zrob sobie swoj klub i rozwiazuj problemy swoich klientow.

    widze ze nadal nic nie kumasz

  • 99. Data: 2009-08-28 20:54:54
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "zly" <b...@N...fm> napisał w wiadomości

    > taka, ze klub z zalozenia jest dla kluowiczow. jesli nim nie jestes to z
    > jakiej racji chcesz tam wejsc?

    O ile taką formułę ma dany klub. Bywają takie kluby, gdzie by dostać
    wejściówkę musisz być przez kogoś lub kilka osób wprowadozny. Ale większość
    klubów działa w ten sposób, ze by wejść musisz zapłącić i przy takiej
    formule każdy, kto zapłaci wejść może.

  • 100. Data: 2009-08-28 20:57:38
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Hmm... Czy Wy, dyskutanci rozumiecie w ogóle skąd się wzięła selekcja
    > przy wejściu do takich miejsc w których jest a) dużo ludzi i b) podaje
    > się alkohol? Chodzi o zminimalizowanie możliwości pojawienia się agresji
    > w środku. Dlatego zwykle grupa męska nie zostanie wpuszczona a para
    > przejdzie bez problemu etc.

    Pomijając już podstawy prawne takiej selekcji, to akurat ostatnio tu
    napisano, jak to wpuszczono dziewczynę, a jej chłopaka po chwili wywalono
    (ona pewnie też wyszła). Jakiś czas temu zaliła się jakaś dziewczyna, ze
    się po prostu nie spodobała bramkarzowi. Tak więc nie przekonujesz mnie.