    From: "Gan" <j...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Prawo dyskryminacji a selekcja
    Date: Thu, 27 Aug 2009 09:15:19 +0200

    "..To oskarzony o dyskryminacji, bedzie musial wykazac,
    ze nie dopuscil sie takiego czynu..."

    To jest po prostu kuriozalne. I przerazajace.
    Pierwszy krok do demontazu podstaw systemu prawnego.
    Mnie to smierdzi na kilometr 'sprawiedliwoscia ludowa'.
    --

    Dla mnie jest to oczywiste, że działając jako usługodawca nie można
    dyskryminować ludzi.