  • 1. Data: 2004-01-30 12:12:32
    Temat: nota korygująca - kto komu?
    Od: "Darkshiz" <d...@w...pl>

    Witam.
    Sytuacja jest taka.
    Sklep wystawia Fakture, Gość podpisuje odbiera i jedzie do domu.
    Przyjeżdża po kilku dniach że pomyłka w imieniu i jest Adam a powinno być
    Juzef
    I teraz pytanie.
    Kto wystawia note korygującą?
    Sklep klientowi
    czy klient sklepowi??

    Z góry dziekuje za odpowiedź
    Pozdrawiam
    Dark

  • 2. Data: 2004-01-30 12:21:19
    Temat: Re: nota korygująca - kto komu?
    Od: "itproject" <i...@N...gazeta.pl>

    Użytkownik "Darkshiz" <d...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Sklep wystawia Fakture, Gość podpisuje odbiera i jedzie do domu.
    > Przyjeżdża po kilku dniach że pomyłka w imieniu i jest Adam a powinno być

    ja jak kupuję i źle mi coś wypiszą to sam robię notę i wiozę im
    do podpisania i podbicia.

    pozdrawiam

    bartek

  • 3. Data: 2004-01-30 12:50:59
    Od: bosz <b...@u...agh.edu.pl>

    itproject wrote:

    > Użytkownik "Darkshiz" <d...@w...pl> napisał w wiadomości
    >
    > ja jak kupuję i źle mi coś wypiszą to sam robię notę i wiozę im
> [...]

    Ten ktory zauwazyl blad..swojemu kontrahentowi.

    Boguslaw

  • 4. Data: 2004-01-30 13:11:35
    Od: "SQLwysyn" <s...@w...pI>

    Użytkownik "Darkshiz" <d...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Przyjeżdża po kilku dniach że pomyłka w imieniu i jest Adam a powinno być
    > Juzef

    A takie imie istnieje? Obawiam sie, ze imienia "Juzef" zaden USC nie nadal.

    --
    SQLwysyn

  • 5. Data: 2004-01-30 13:24:08
    Od: "Darkshiz" <d...@w...pl>

    Użytkownik "SQLwysyn" <s...@w...pI> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Darkshiz" <d...@w...pl> napisał w wiadomości

    > A takie imie istnieje? Obawiam sie, ze imienia "Juzef" zaden USC nie
    nadal.

    To był tylko przykład

  • 6. Data: 2004-01-30 13:52:05
    Od: "SQLwysyn" <s...@w...pI>

    > nadal.
    > >

    > To był tylko przykład

    Czego? braku slownika ortograficznego?

    --
    SQLwysyn

  • 7. Data: 2004-01-30 18:25:12
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Fri, 30 Jan 2004 13:50:59 +0100, bosz
    <b...@u...agh.edu.pl> zakodował:

    >Ten ktory zauwazyl blad..swojemu kontrahentowi.

    A to na jakiej podstawie?
    Przepisy mówią o odbiorcy (co nie raz, i nie dwa przewijało się na
    grupie tej i na podatkach).

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775

  • 8. Data: 2004-01-30 22:41:30
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 30 Jan 2004, bosz wrote:
    [...]
    >+ > Użytkownik "Darkshiz" <d...@w...pl> napisał
    [...]
    >+ >> Kto wystawia note korygującą?
    [...]
    >+ Ten ktory zauwazyl blad..swojemu kontrahentowi.

    "Minister nie przewidział" :)
    Rozp. ds. wystawiania f-r VAT z 22 marca 2002.
    Sprzedawca dokonuje korekt fakturą korygującą (nie notą),
    odbiorca notą...

    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS, memoriał)

  • 9. Data: 2004-01-31 10:48:51
    Temat: Re: nota korygujšca - kto komu?
    Od: bosz <b...@u...agh.edu.pl>

    Kaizen wrote:

> [...]
    > <b...@u...agh.edu.pl> zakodował:

    > A to na jakiej podstawie?
    > Przepisy mówią o odbiorcy (co nie raz, i nie dwa przewijało się na

    Wiem, lecz wlasine na podatkach mi tak tlumaczono..
    Poza tym wystawca zawsze ma mozliwosc wystawieina faktury korygujacej
    gdy zauwazy blad.. Wiec pozostaje sytuacja ze odbiorca zauwaza,
    wystawia note (jelsi blad mozna "skorygowac nota") i juz.

    Boguslaw