  • 1. Data: 2002-10-14 18:40:40
    Temat: Prawo autorskie a skladanki i dj-mixy
    Od: marcolphus <m...@k...com.pl>

    Heja!!!
    Moze bedziecie wiedziec, albo powiecie mi gdzie szukac.

    Chce wlasnym sumptem wydac plyte z muzyka, zawierajaca dj-mix - pare utworow roznych
    wykonawcow
    zmiksowanych razem. I teraz moje pytanko: jak wyglada sprawa z prawami autorskimi???
    Czy musze
    rozmawiac z kazda wytwornia plytowa, z ktorej utwor wykorzystalem (albo autorem
    utworu), czy tez
    mozna to jakos inaczej zalatwic??? Jak to wyglada na linii dj vs ZAIKS???

    Z gory dzieki za wszelkie info!!!
    --
    == gry dodawane do czasopism ================ http://www.markolf.fr.pl ==
    == http://members.tripod.com/markolf ======= marcolphus' discographies ==

  • 2. Data: 2002-10-15 21:12:19
    Temat: Re: Prawo autorskie a skladanki i dj-mixy
    Od: "Anonim Aboracensis z Yorku" <a...@w...pl>

    yo mr. dj :) musisz pogadac z kolesiami, ktorzy maja prawa autorskie do tych
    utworów, jezeli w umowie jakas wytwórnia ma z nimi zawarta wylacznosc ich
    utwory niestety nie da sie inaczej :) a swoja droda jakby byly dostepne mp3
    z tymi utowrami na sieci to prosze o kontakt a...@w...pl

  • 3. Data: 2002-10-16 15:31:43
    Od: marcolphus <m...@k...com.pl>

    Anonim Aboracensis z Yorku wrote:

> [...]
    > utwory niestety nie da sie inaczej :) a swoja droda jakby byly dostepne mp3

    O, widze, ze kolega zorientowany. A moze wiesz jak wyglada sprawa z zamieszczeniem
    takich miksow w
    mp3 w sieci??? Nie jest to niezgodne z prawem???