  • 1. Data: 2002-10-14 18:39:04
    Temat: weksel poręczony?
    Od: "leviathan" <r...@w...pl>

    Hej
    Mam pytanie odnośnie prawidłowego wypełnienia weksla poręczonego (przez
    dwóch poręczycieli). Chciałbym się dowiedzieć jak takie coś (procedura)
    przebiega , oraz gdzie , jak i co dokładnie ma być opisane na wekslu , jakie
    podpisy itp. :) . Na przykładzie hurtowni , kiedy weksel jest jak
    zabezpieczeniem kredytu kupieckiego .Moze jest jakas strona gdzie mozna
    zobaczyc taki weksel , albo ktos ma zeskanowany dla przykladu :)) , za
    wszelkie podpowiedzi z góry dziekuję .

    Leviathan

  • 2. Data: 2002-10-14 20:34:53
    Temat: Re: weksel poręczony?
    Od: "von Rutkov" <r...@w...pl>

    Użytkownik "leviathan" <r...@w...pl> napisał w wiadomości
    .Moze jest jakas strona gdzie mozna
    > zobaczyc taki weksel , albo ktos ma zeskanowany dla przykladu :))
    www.weksel.pl
    następnym razem wysil się i użyj klawiatury oraz google.com
    --
    Pozdrowienia
    von Rutkov

  • 3. Data: 2002-10-14 20:58:39
    Od: "leviathan" <r...@w...pl>

    leniwy jestem , caly czas mi to mama powtarza

  • 4. Data: 2002-10-15 07:38:29
    Od: "Milamber" <m...@w...pl>

    Wystarczy, że poręczyciel podpisze się czytelnie na wekslu z imienia i
    nazwiska wraz ze słowem "poręczam". Przydałby sie też przy podpisie numer
    jego dow. osob.