  • 1. Data: 2005-09-26 07:50:50
    Temat: Prawo pracy a kwestie rekrutacji
    Od: "Efendi" <f...@r...di>

    Jak uważacie, czy Prawo Pracy powinno regulować kwestie przeprowadzania
    rekrutacji? Jak ta sprawa wygląda w innych krajach?

    EF

  • 2. Data: 2005-09-26 07:57:07
    Temat: Re: Prawo pracy a kwestie rekrutacji
    Od: Marcin Szawurski <m...@s...waw.pocoto.pl>

    Efendi wrote:
    > Jak uważacie, czy Prawo Pracy powinno regulować kwestie przeprowadzania
    > rekrutacji? Jak ta sprawa wygląda w innych krajach?
    >
    > EF

    Ba nawet reguluje (przepisy o niedyskryminacji), tylko co z tego.

  • 3. Data: 2005-09-26 07:57:45
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Efendi napisał(a):
    > Jak uważacie, czy Prawo Pracy powinno regulować kwestie przeprowadzania
    > rekrutacji? Jak ta sprawa wygląda w innych krajach?

    A jak sobie to wyobrażasz?
    Może obowiązek zatrudniania tylko za pośrednictwem Urzędów Pracy?

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam
    którymi staramy się je ukryć."

  • 4. Data: 2005-09-26 08:09:00
    Od: "Efendi" <f...@r...di>

    Użytkownik "Johnson" <j...@n...pl> napisał :
    > A jak sobie to wyobrażasz?
    > Może obowiązek zatrudniania tylko za pośrednictwem Urzędów Pracy?

    Nie wiem jak mam sobie wyobrażać. Dlatego pytam jak sprawa wygląda w
    krajach, które są państwami prawa w większym stopniu niż Polska. Oprócz UP
    proponowałbym Sądy Pracy. Jeśli ustalenia rekrutacyjne odbywają się bez
    świadków - pracodawcy robią sobie co chcą. Nigdy już nie pójdę na rozmowę
    kwalifikacyjną bez dyktafonu.

  • 5. Data: 2005-09-26 08:10:03
    Od: "Efendi" <f...@r...di>

    Użytkownik "Marcin Szawurski" <m...@s...waw.pocoto.pl> napisał :

    > Ba nawet reguluje (przepisy o niedyskryminacji), tylko co z tego.

    Czy nasz Kodeks Pracy zakazuje konkretnie dyskryminacji w procesie
    rekrutacyjnym?

  • 6. Data: 2005-09-26 08:13:24
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Efendi napisał(a):

    > Nigdy już nie pójdę na rozmowę
    > kwalifikacyjną bez dyktafonu.

    A co Ci to da?

    M.

  • 7. Data: 2005-09-26 08:17:14
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Efendi napisał(a):

> [...]
    > proponowałbym Sądy Pracy. Jeśli ustalenia rekrutacyjne odbywają się bez
    > świadków - pracodawcy robią sobie co chcą. Nigdy już nie pójdę na rozmowę

    A czemu to pracodawca nie "miałby robić tego co chce" (oczywiście w
    graniach prawa)? Czy chcesz tego by w końcu przepisy prawa decydowały o
    tym na przykład co będziesz jadł na śniadanie, albo z kim masz sypiać a
    kim nie?
    I Polska też jest państwem prawa. Jakieś prawo tutaj obowiązuje.

  • 8. Data: 2005-09-26 08:22:28
    Od: Kira <c...@-...pl>

    Re to: Efendi [Mon, 26 Sep 2005 10:09:00 +0200]:

    > Nigdy już nie pójdę na rozmowę kwalifikacyjną bez dyktafonu.

    Zapros na nia od razu TVN z kamerami. Efekt murowany ;)

    Kira

  • 9. Data: 2005-09-26 08:23:52
    Temat: Re:( OT) Prawo pracy a kwestie rekrutacji
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    Johnson napisał(a):

    > I Polska też jest państwem prawa. Jakieś prawo tutaj obowiązuje.

    Podoba mi się :-). Mogę do sygnaturki?
    Justyna

  • 10. Data: 2005-09-26 08:32:53
    Od: Johnson <j...@n...pl>