  • 1. Data: 2005-09-26 06:16:46
    Temat: Odszkodowanie od Skarbu Pańśtwa za utraconą wartość ....
    Od: "Dawidek ||gazeta pl" <c...@i...tlen.pl>

    ... nieruchomości z powodu umieszczenia miasta na rasie wylotowej samolotów
    z pobliskirgo lotniska.

    Rzecz dzieje się w Luboniu u szwagra. Mieszka on w jakiejśtam strefie
    wyznaczonej przez urbanistów tzw. ograniczonego użytkowania. Wiemy że można
    się starać o odszkodowanie ( jedno na rewitalizację akustyczną, drugie na
    wykup przez Skarb Państwa. i trzecie o utraconą wartość).

    Nastawiamy się na tę trzecią opcję i stąd pytanie: czy ktoś wygrał proces
    przeciwko Dowództwu Lądowych Sił Powietrznych o utratę wartości
    nieruchomości znajdującej się w takiej strefie ?
    http://www.poznan.uw.gov.pl/wydzialy_sr_lotnisko3.ht
    ml tu mam że można i że
    termin składania pozwów jest do końca 2005 (potem zastosowane jest jakieś
    ciekawe przedawnienie)

    Dawidek

  • 2. Data: 2005-10-13 10:47:34
    Od: "Adam Puzio" <p...@a...pl>

    Ja w Warszawie mam ten sam problem z Okęciem.
    Już raz udało się uchylić w WSA dekycje Wojewody .
    Ale jak chcesz odszkodowania to pisz wniosek, a jak ci nie dadząto pozew do
    sądu, z wnioskiem o zwolnienie z wszelkich kosztów + adwokata z urzędu.