  • 1. Data: 2005-09-26 06:39:58
    Temat: kolizja drogowa - szukam pomocy
    Od: "speedy" <a...@p...pl>

    witam
    jestem poszkodowanym w kolizji ale odmowiono mi wyplaty odzskodowania
    sprawa jest skomplikowana i w sadzie - szukam pomocy
    prosze o kontakt na priv

    ja-ri

  • 2. Data: 2005-09-26 17:18:08
    Temat: Re: kolizja drogowa - szukam pomocy
    Od: "Chris" <b...@r...pl>

    Użytkownik "speedy" <a...@p...pl> napisał w wiadomości
    > witam
    > jestem poszkodowanym w kolizji ale odmowiono mi wyplaty odzskodowania
    > sprawa jest skomplikowana i w sadzie - szukam pomocy
    > prosze o kontakt na priv

    Na przyszlosc polecam doubezpieczyc sie w DAS.
    Nie bedziesz mial wtedy takich problemow.

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2005-09-27 07:59:41
    Temat: Odp: kolizja drogowa - szukam pomocy
    Od: "speedy" <a...@p...pl>

    > Na przyszlosc polecam doubezpieczyc sie w DAS.
    > Nie bedziesz mial wtedy takich problemow.

    no tak ale ja pisalem ze sprawa skomplikowana... kupilem to auto i po 10
    minutach facet mnie trzepnal.... nie zdazylem "doubezpieczyc"... [:-(((
    jk