  • 11. Data: 2010-02-10 21:19:30
    Temat: Re: Prawico, policjant nie zyje!
    Od: "Sam Brown" <s...@n...united.world>

    Użytkownik "m1ch4l.j" <m...@g...com> napisał w wiadomości
    news:07ef745f-122b-4163-a93a-6bbaa01201c8@j31g2000yq
    a.googlegroups.com...
    > Chciałbym jednak żyć w kraju, w którym
    > Policjant zamiast zwrócić uwagę, wyciągnąłby broń i oddał dwa strzały.

    "Chciałbym jednak żyć w kraju, w którym"
    prześladowany młody człowiek przez policyjną, SBecką i WSIokową mafię
    "wyciągnąłby broń i oddał dwa strzały."
    w kierunku prześladowców z SB, MO, policji, PiS, PO, LPR, Samoobrony, PZPR,
    KPZR, SLD, MOSAD, KGB, GRU, SUA itd.
    w kraju wolności takim jak USA

    Tfu!
    A obiecanej w 2009 roku waluty EUR w Polsce jak nie było tak nie ma.......
    wy PiSdniente Rzydy

    USA
    USA
    USA
    USA
    USA
    USA
    USA
    USA
    USA
    USA
    USA

  • 12. Data: 2010-02-10 21:20:16
    Od: "p47" <k...@w...pl>

    Użytkownik "Artur Borubar" <brońmy RP przed pisem@op.pl> napisał w
    wiadomości news:hkv435$ip5$1@news.onet.pl...

    (...)

    > --
    > Dość ideologii! W czasie rządów PiS liczba automatów o niskich wygranych
    > wzrosła o 200 proc. - triumfował poseł Arłukowicz.

    Skoro już przy tym tragicznym wydarzeniu uznałes za stosowne zgodnie z
    POpapranymi obuczajami zaczynac polityczne przepychanki, to chociaz nie kłam
    (bo juz Einstein powiedział,, ze półprawda to całe kłamstwo)!
    Owszem, ilośc automatów wzrosła, bo był to opóźniony efekt nagłego wzrostu
    ich dochodowosci, spowodowanej wczesniejszym "przepchnieciem" przez sejm
    ustawy forsowanej przez "Zbycha' tj. posła Chlebowskiego z PO obniżającej
    podatki od automatu z 200 na 50 Euro.

    p47

  • 13. Data: 2010-02-10 22:21:57
    Od: DoQ <p...@g...com>

    Sam Brown pisze:

    > Kiedys policjant zaciukal "gowniarza" - Grzesia Przemyka
    > odkiwal swoje?
    > NIE

    A ten co wykonczyl Dziekanskiego na kontynencie sprawiedliwości zwanym
    Ameryką odkiwal juz swoje bucu?

  • 14. Data: 2010-02-10 22:26:51
    Od: "Sam Brown" <s...@n...united.world>

    Użytkownik "DoQ" <p...@g...com> napisał w wiadomości
    > A ten co wykonczyl Dziekanskiego na kontynencie sprawiedliwości zwanym
    > Ameryką odkiwal juz swoje bucu?

    A ja tamtego nie znam bucu
    Tfu!

  • 15. Data: 2010-02-10 22:39:16
    Od: "pmlb" <p...@d...com>

    "Sam Brown" <s...@n...united.world> wrote in message
    > Użytkownik "Edel" <e...@x...wp.pl> napisał w wiadomości
    >
    > Kiedys policjant zaciukal "gowniarza" - Grzesia Przemyka
    > odkiwal swoje?
    > NIE

    Dzis tego masz wiecej!
    Nieletni kibic ze Slupska - zabity
    Motocyklista, 21 lat mial miec slub za tydzien, nie zatrzymal sie do
    kontroli bo nie mial prawa jazdy, glina z zimna krwia strzela mu w plecy,
    motocyklista ginie na miejscu rozpedzony motor sunac bezwladnie scina
    rowezystke, ta laduje w szpitalu - kaleka.
    Caly burakowoz z nieumunbdurowanymi glinami plus cywil kolega jednego z glin
    zabrany na "akcje" by zobaczyl jak to jest, wyskakuja odaja serie strzalow
    do malolatow, jednego zabijaja na miejscu drugi trafia na cale zycie na
    wozek inwalidzki, kolejny motocyklista sciety dzwiami radiowozu dla checy,
    podczas zatrzymania autobusu pelnego kibicow... nawet nie byl zatrzymywany,
    glina chcial jedynie pokazac co sie moze stac jak sie jezdzi na motorze,
    chlopak zmarl na miejscu - ponad 40 swiadkow!
    W zadnym z wyzej opisanych sytuacji glinie nie postawiono zarzutu, poza
    sprawa poznanska, ale zostali uniewinnieni - uzasandnienie -pomylki sie
    zdarzaja..
    Byly inne przypadki ale nie znam ich finalu:
    7 lub9 letnie dziecko potracone na jakies wsi, potracenia dokonal policjant
    jadacy po sluzbie nieoznakowanym radiowozem do domu, w miesjcu gdzie
    postawione sa znaki ograniczajace prdkosc do 50km/h... Wg. niepotwierdzonych
    danych (swiadkowie) jechal za szybko... co odwazniejsi mowia o 150km.h!
    Przemysl, glina potracil na przejsciu dla pieszych kobiete z wozkiem
    (pradopodobienstwo -byl nalany) w sadzie tlumaczy sie, ze nagle wybiegl pies
    i chcial go ominac...
    Na Tarchominie, do goniacego tygrysa wterynarza strzela mu w plecy
    kraweznik - efekt braku szkolenia! Zycie to nie film nie strzela sie podczas
    biegu!
    Lodz, odzial policji ostrzeliwuje na jednym z osiedli grupe studentow
    popijakacych piwko, 2 nie zyje... kolejna "pomylka" tym razem z wydaniem
    ostrej amunicji...
    Wiesz, w PRL-u byl Przemyk... ilu takich "przemykow" jest od 20 lat?
    Przypadek miedzynarodowy, okolice roku 97, 98 policja zatrzymuje szybko
    jadacy samochod osobowy na obcych tablicach (ukrainskich) okazuje sie, ze
    ukrainiec wiezie rodzaca zone do szpitala, glina chcac pokazac kto tu zadzi
    bawi sie giwera ta wystrzela ukrainiec trafiny w glowe umiera na miejscu....
    General Papala. Za jego kadencji prawie doszlo do skazania gliny ktory zabil
    malolata-kibica. Po smierci Papaly, policja przybiera czarne mundury, czpki
    bejzbolowki, zadna wieksza aera nie zostaje juz rozwiazana, nagle z tapet
    znikly gangi priszkowskie, wolominskie... cisza... przerwana kompromitacja
    podaczas proby ujecie 2 bandytow. Amatorsko przeprowadzona akcja (pewnie na
    filmie amerykanskim widzieli) konczy sie tragedia gina gliniarze, sprawcow
    nie ujeto - podejrzewa sie, ze zostali spaleni podczas szturmu. Zwlok nigdy
    nie zidentyfikowano. Sprawa Olewnika, tez juz mowic nie trzeba...
    Mma wrazenie, ze polska policja zostala przejeta przez mafie. Przy udziale
    najwyzszych wladz w panstwie, glownie ministra sprawiedliwosci w kncelari
    Buzka - sprawdzcie kto to byl:)))
    Glupia brutalizacja policji doklada do calosci. Glupia bo w sutuacjach
    kompletnie nie wymagajacych najmniejszego uzycia sily! Ale tam gdzie moze
    byc cieplo policja nie interweniuje.
    Od czasu kiedy jazde po pijaku zaliczono jako przestepstwo kryminalne
    (Kaczynski) wykrywalnosc przestepst kryminalnych alwinowo wzrosla... Troche
    sie zatrzymalo jednak, wiec dolozono pijanym rowezystom, oni tez teraz za
    jazde na roweze czy prowadzenie roweru to kryminal, znow statysyki poszly w
    gore, mamy najwieksza wykrywalnosc przestepstw kryminalnych w europie:)))
    Czy czujecie sie bezpiecznie w swoich miastach, czy odwazylibyscie sie pozna
    godzina jechac w autobusie z laptopem? hehehe

  • 16. Data: 2010-02-10 22:55:31
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    W dniu 2010-02-10 23:39, pmlb pisze:

> [...]
    > Glupia brutalizacja policji doklada do calosci. Glupia bo w sutuacjach
    > kompletnie nie wymagajacych najmniejszego uzycia sily! Ale tam gdzie moze

    No i te codzienne napady na banki i kantory. Sprawcy nie złapani... Coś
    w tym jest.

    --
    animka

  • 17. Data: 2010-02-10 22:57:57
    Od: "awe" <f...@p...onet.pl>

> [...]
    > prawicowych cwokow. Juz uczen gimnazjum wie, ze nie istnieje perpetum
    > mobile drugiego rzedu.
    >
    > No i co? Gowno. Zginal czlowiek, bo nie zostal nauczony podstawowych zasad
    > znajomosci psychologii. Gdyby jeszcze przed wypowiedzeniem pierwszego
    > slowa do gnoja rzucajacego koszem.zdecydowanie i ostentacyjnie wyjal
    > policyjna szmate po czym skierowal goscia sprawnym ruchem do przystankowej
    > barierki, stawiam dolary przeciwko orzechom, ze nastepny nawet by nie
    > podszedl. Prawicowa doktryna kretynow (m.in.prof. Zolla)
    Zoll prawicowiec?:-) on nawet prawicy nie powachal. Popiera PO cala swoja
    zydowska dusza. Dzis gadal ze prawo nic nie moze zrobic i trzeba bedzie
    wypuscic "maszyne do zabijania" (psycholog tak go opisala), poniewaz czyn
    zostal dokonany przed 89 rokiem i sprawca skazany na smierc. PO 89 zniesiono
    kare smierci a tym samym po 25 latach ma prawo wyjsc na wolnosc i ze wg
    ZOLLA nic nie mozna w tej sprawie zrobic, bo prawo karne - nie moze dzialac
    wstecz.
    awe

  • 18. Data: 2010-02-11 00:13:27
    Od: "mi" <m...@o...pl>

> [...]
    > gore, mamy najwieksza wykrywalnosc przestepstw kryminalnych w europie:)))

    Moimi faworytami są:
    a) ściganie małolatów za posiadanie jakiegoś śmiecia
    b) ściganie nierozgarniętych za posiadanie płytek z nielicencjonowanym softem

    ad1. Grupy przestępcze składają serdeczne podziękowania posłom i organom
    ścigania za wykreowanie nielegalnego rynku, który nie jest kontrolowany, nie
    jest konkurencyjny i nie jest opodatkowany. Można przygłupiemu małolatowi
    sprzedać proszek do prania po stówie za działkę i nie będzie mógł nic zrobić. A
    jeśli będzie próbował to znajomy przedstawi głupkowi zarzuty i będzie po sprawie.

    Co się dziwić Rysiom, że pozazdrościli grupom od śmiecia na gramy. Też chcą mieć
    nieopodatkowane kanały nielegalne a do tego monopol na sprzedaż legalną. Taniej
    wyjdzie opłacić kogo trzeba niż płacić podatki. Podatki niech płacą frajerzy.

    ad2. Koncerny składają serdeczne podziękowania dyspozycyjnym psom systemu
    (gorące buziaki usłużnym sędziom i prokuratorom), którzy z merdaniem pilnują
    interesu.

    Żeby żyło się lepiej w PRL-bis.
    mi

  • 19. Data: 2010-02-11 06:52:41
    Od: "Artur Borubar" <brońmy RP przed pisem@op.pl>

    Użytkownik "p47" <k...@w...pl> napisał

    > Skoro już przy tym tragicznym wydarzeniu uznałes za stosowne zgodnie z
    > POpapranymi obuczajami zaczynac polityczne przepychanki, to chociaz nie
    > kłam (bo juz Einstein powiedział,, ze półprawda to całe kłamstwo)!

    Wiesz co to jest sig?

> [...]
    > przez sejm ustawy forsowanej przez "Zbycha' tj. posła Chlebowskiego z PO
    > obniżającej podatki od automatu z 200 na 50 Euro.

    Po pierwsze nie przez posła Chlebowskiego, tylko przez posłankę Błochowiak,
    a po drugie jakoś dwa lata rządzenia pisuarów nie wystarczyły, by tę ustawę
    zmienic. Pomimo tego, że mieli większośc i swojego prezydenta. Nawet kłamca
    Kaczyński nie próbował się bronic w tym temacie, w czasie gdy był
    przesłuchiway.

    Przemek

  • 20. Data: 2010-02-11 07:25:39
    Od: "Artur Borubar" <brońmy RP przed pisem@op.pl>

    Użytkownik "Ensitherum" <e...@N...pl> napisał w

    > był tylko jeden, więc jaki następny, idioto?
    >
    > "Nie potwierdziły się wcześniejsze informacje świadków, że w
    > szamotaninie brał udział jeszcze jeden mężczyzna"

    Nieprawda.

    http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80269,75489
    30,Zabojstwo_policjanta__Zatrzymano_drugiego_podejrz
    anego.html

    Przemek