  • 1. Data: 2006-01-16 02:37:14
    Temat: Prawa ochronne do znakow towarowych . A domeny internetowe .
    Od: "fotomania.pl" <lensring@NO_SPAM_lensring.pl>

    Takie moze proste ale niekoniecznie :

    Jezeli jakas firma z japonii posiada zastrzezenie znaku towarowego w polsce
    . I posiada oficjalnego przedstawiciela w UE . To czy ten przedstawiciel
    nabywa w pewnym sensie prawo rejestracyjne do znaku towarowego ???

    Ktore w UPRP jest zastrzezone dla firmy z japonii ( w tym przypadku
    oczywiscie ) .

    Ktos bardzo chce cos odemnie i zatrudnil kancelarie . Ktora nie wystepuje w
    imieniu prawnego registratora znaku w PL , ale w imieniu jego
    przedstawiciela ( firma prywatna ) z terenu UE .

    Z drugiej strony jezeli ktos podpisany z imienia i nazwiska w sygnowanym
    dekumencie nazywa mnie "pasozytem " A ja bardzo czuje sie ssakiem :))
    Narusza moje dobre imie . Nie jestem pasozytem a wycieczki osobiste na
    oficjalnych pismach strasznie mnie wkurzaja .

    Kolega z kancelarii sugeruje natychmiastowe wyslanie skargi do jakies
    lokalnej izby adwokackiej ( o naruszenie uprawnien oraz przekroczenie zasad
    etyki zawodowej ) co o tym sadzicie ?

    Znak nie jest publicznie rozpoznawany . Prowadze strone informacyjna .
    Wszystkie znaki maja charakter wylacznie informacyjny i zostaly zastrzezone
    dla ich wlascicieli . Strona nie prowadzi dzialalnosci zarobkowej wylacznie
    informacyjna .

    --
    Pozdrawiam Jacek

  • 2. Data: 2006-01-17 07:57:50
    Od: "Roman Rumpel" <romane@screwspam,gazeta.pl>

    fotomania.pl <lensring@NO_SPAM_lensring.pl> dosć niespodziewanie
    napisał(a):
    .

    > Kolega z kancelarii sugeruje natychmiastowe wyslanie skargi do jakies
    > lokalnej izby adwokackiej ( o naruszenie uprawnien oraz przekroczenie
    > zasad etyki zawodowej ) co o tym sadzicie ?

    Jacek - nie wiem, co tam dokładnie Ci napisali, ale slowo "pasożytnictwo"
    jest jak najbardziej normalnym i przyjętym w doktrynie prawniczej
    określeniem tego, o co w tej sprawie chodzi.

    --
    Roman Rumpel Skype: siedemrumpli
    C Hollywood Homicide