  • 1. Data: 2006-01-15 23:40:54
    Temat: strych - jak kupić
    Od: "Piotr" <p...@s...szczecin.pl>

    trzy lata temu kupiłem mieszkanie w odrestaurownej kamienicy od spółki
    zajmującej się restaurowaniem (rewitalizacją) starych budynków. W akcie
    notarialnym jest napisane że strych nie należy do części wspólnych ale nie
    ma osobnej ksiegi wieczystej. Wszystkie lokale w kamienicy sa własnościowe z
    księgami i jest wspólnota. Chciałbym wykupic kawałek strychu i powiekszyć
    swoje mieszkanie o pięterko. Złożyłem pismo w tej sprawie ale z tego co wiem
    to spółka ma z tym spory problem bo nie wie jak to teraz sprzedać. Jak
    ugryźć ten temat?