  • 1. Data: 2005-06-25 09:03:30
    Temat: TP SA naciaga ludzi na 0-300
    Od: "Piotr" <b...@o...pl>

    Witam.
    Kilku moich znajomych i ja dostalo ostatnio faktury z nabitymi polaczeniami
    na 0-300 (doladowanie idei z telefonu stacjonarnego).
    Nikt z nich ani tymbardziej ja nie wykonywal takich polaczen.
    Zlozylem reklamacje, po ktorej tepsa przyznala sie do bledu.
    Takich ludzi ktorzy nie zlozyli reklamacji moze byc duzo wiecej, czy nie
    sadzicie ze jest to jawne oszukiwanie i naciaganie klientow?
    Co jeszcze mozna zrobic z ta sprawa?

  • 2. Data: 2005-06-25 10:31:11
    Temat: Re: TP SA naciaga ludzi na 0-300
    Od: dito <d...@i...pl>

    Piotr napisał(a):
> [...]
    > Takich ludzi ktorzy nie zlozyli reklamacji moze byc duzo wiecej, czy nie
    > sadzicie ze jest to jawne oszukiwanie i naciaganie klientow?

    Zorientowac sie na jaka skale pojawil sie ten problem i czmych do Uwagi,
    Cebula rowny gosc :)

    Pozdrawiam,
    DAWID.

  • 3. Data: 2005-06-25 11:43:49
    Od: WG <w...@i...pl>

    Piotr napisał(a):

    > Nikt z nich ani tymbardziej ja nie wykonywal takich polaczen.
    > czy nie sadzicie ze jest to jawne oszukiwanie i naciaganie klientow?
    > Co jeszcze mozna zrobic z ta sprawa?

    złożyć wniosek o kontrolę zabezpieczeń skrzynek telefonicznych, w
    3Mieście działała grupa która wykorzystywała słabo zabezpieczone
    instalacje TPSA w budynkach wielorodzinnych i na koszt losowych
    abonentów wykonywała połączenia 0-300 (doładowanie w sieci IDEA).
    Wielką szkodą jest to iż TPSA traktuje usługi 0-700 i 0-300 jako
    standardową usługę i dopiero na wniosek abonenta dokonuje blokad
    - tu jest prawdziwy problem.

    Pozdrawiam W.

  • 4. Data: 2005-06-26 12:04:45
    Od: "Mertz" <M...@w...pl>

    Użytkownik "WG" napisał w wiadomości:

    > złożyć wniosek o kontrolę zabezpieczeń skrzynek telefonicznych,

    A niby do kogo ten wniosek, do sądu?
    Czy na 9393 (tematu 9393 celowo nie rozwijam z wiadomych powodów)?

    > 3Mieście działała grupa która wykorzystywała słabo zabezpieczone
    > instalacje TPSA w budynkach wielorodzinnych i na koszt losowych
    > abonentów wykonywała połączenia 0-300 (doładowanie w sieci IDEA).

    Czy zastanawiałeś się kiedyś dlaczego doładowanie tylko do tej sieci?
    I kto w ogóle wymyślił tak durną usługę pozwalającą na takie nadużycia???

    > Wielką szkodą jest to iż TPSA traktuje usługi 0-700 i 0-300 jako
    > standardową usługę i dopiero na wniosek abonenta dokonuje blokad
    > - tu jest prawdziwy problem.

    Nie ma różnicy czy w "standardzie" dostępny jest zakres 0-700, 0-300, inne
    czy 001 xxx xxx xxxx do wujka w Alabamie. Niby dlaczego ktoś miałby to na
    starcie blokować???

    Pracowałem w tej firmie kilkanaście lat i mógłbym opisać parę fajnych rzeczy
    ale na to moze przyjdzie jeszcze czas. Sieć nie była, nie jest i nigdy nie
    będzie "hermetyczna". W parę minut znajdę ci kilka, kilkanascie
    potencjalnych miejsc, z któwych może skorzystać "phreeaker".

    Na wszelki wypadek warto się zainteresować i zablokować zakresy numeracji z
    których nie będziemy przypuszczalnie korzystać.

    =Mertz=

  • 5. Data: 2005-06-27 08:53:14
    Od: SzerszeN <s...@t...pl>

    WG napisał(a):

    > Wielką szkodą jest to iż TPSA traktuje usługi 0-700 i 0-300 jako
    > standardową usługę i dopiero na wniosek abonenta dokonuje blokad
    > - tu jest prawdziwy problem.

    problemem jest to ze aby skozystac z durnej niebieskiej lini musi sie
    czlowiek autoryzowac poprzez podawanie danych osobowych czy jakis
    smiesznych hasel, natomiast aby doladowac idee wystarczy zadzwonic

    jest to dla mnie nie pojete