  • 1. Data: 2005-06-25 09:46:39
    Temat: reklamacja gorsza niz jej brak
    Od: "cretea" <c...@p...fm>

    TPSA rozpatrzylo moja reklamacje, ktora w efekcie okazala sie radykalnie dla
    mnie mniej korzystna, niz sytuacja przed reklamacja. Jednoczesnie zaznaczono
    iz cala droga reklamacyjna juz zostala wyczerpana i ze moge isc do Sadu,
    albo URTiP. Czy w takiej sytyuacji rzeczywiscie pozostaje tylko zaplacic?

    Gościnnie

    Zlotawy

  • 2. Data: 2005-06-25 12:47:45
    Temat: Re: reklamacja gorsza niz jej brak
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    cretea wrote:
> [...]
    > albo URTiP. Czy w takiej sytyuacji rzeczywiscie pozostaje tylko zaplacic?

    nie.
    Iść do sądu.