  • 11. Data: 2018-07-17 08:47:30
    Temat: Re: Pozew wymierzony przeciwko Polsce
    Od: ń <ń@ń.ń>

    Masz dzieci, czy tylko tak sobie pie......?

    -----

  • 12. Data: 2018-07-17 13:12:03
    Od: "Stokrotka" <o...@i...pl>

    >Masz dzieci, czy tylko tak sobie pie......?

    A jakie to ma znaczenie?
    Ja nie mam dzieci, i jestem gorliwym pszeciwnikiem masowego, pszymusowego
    szczepienia dzieci.
    Szczepienia powinny być dostępne i nieobowiązkowe.
    Darmowe pod pewnymi warunkami.

    --
    (tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

  • 13. Data: 2018-07-17 14:12:35
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Tue, 17 Jul 2018 13:12:03 +0200, Stokrotka napisał(a):

    > Ja nie mam dzieci, i jestem gorliwym pszeciwnikiem masowego, pszymusowego
    > szczepienia dzieci.

    "Jezus nie był szczepiony" jak powiadają posiadacze prawdy.

    http://www.racjonalista.pl/kk.php/s,6152
    "Kiedy w 1796 r. opracowano bezpieczną dla człowieka szczepionkę z wirusem
    ospy krowiej, kler oraz chrześcijańscy medycy uznali to za ,,próbę buntu
    przeciwko samemu Niebu, a nawet przeciwko woli Boga"; w Cambridge potępiono
    ją w kazaniu uniwersyteckim."

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    "Jednym z symptomów nadchodzącego załamania nerwowego jest przekonanie,
    że nasza praca jest szalenie ważna"
    Bertrand Russell

  • 14. Data: 2018-07-17 15:11:25
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

> [...]

    > szczepienia dzieci.
    > Szczepienia powinny być dostępne i nieobowiązkowe.

    Jasne. Szkoły też powinny być nieobowiązkowe i płatne na dodatek. Pewnie
    wtedy paru durniów (nie będę pokazywał palcem ale jak strzelę w ten rudy
    łeb:) nie nauczyło by się pisać i nie musielibyśmy czytać ich głupot. A
    co tam pisać, pewnie by nie dożyło wieku szkolnego. No, ale czego się
    spodziewać po katolickim ciemnogrodzie.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 15. Data: 2018-07-18 15:56:35
    Od: "Stokrotka" <o...@i...pl>

    > Jasne. Szkoły też powinny być nieobowiązkowe
    > i płatne na dodatek.

    Co do obowiązkowości to jest to dyskusyjne.
    Właśnie np ze względu na zdrowie i zarazki.
    Obowiązkowy powinien być np co roczny egzamin,
    jeśli delikwent zda, może daje uczyć się sam.
    Co do opłat: warunkiem może być wiek :
    i w odniesieniu do nauki, i w odniesieniu do szczepień.
    Obecnie nauka dla dorosłego bywa płatna i tak ma być.
    Darmowa ma być do końca nauki, a nie kiedy kto ma pomysł by się zacząć
    uczyć, niby czemu 85 latek ma darmowo uczyć się sposobu budowy tuneli w
    kopalni?

    --
    (tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

  • 16. Data: 2018-07-18 21:52:30
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    On 2018-07-17 15:11, Jacek Maciejewski wrote:
    > Jasne. Szkoły też powinny być nieobowiązkowe i płatne na dodatek.

    jestem za