  • 1. Data: 2004-06-02 14:22:10
    Temat: Potwierdzenie przelewu - wydruk z internetu
    Od: Janusz <j...@N...automex.pl>

    Witam,

    Czy potwierdzenie przelewu wydrukowane z konta internetowego jest tak samo
    wazne, jak takie z pieczatka z poczty ewentualnie banku?
    Chce zaplacic za OC samochodu przelewem internetowym i nie wiem czy policja
    przy kontroli drogowej zaakceptuje takie potwierdzenie. Nasze prawo pozwala
    na to?

    pozdr. Janusz

  • 2. Data: 2004-06-02 14:31:04
    Temat: Re: Potwierdzenie przelewu - wydruk z internetu
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    Janusz wrote:
    > Chce zaplacic za OC samochodu przelewem internetowym i nie wiem czy
    > policja przy kontroli drogowej zaakceptuje takie potwierdzenie. Nasze
    > prawo pozwala na to?

    ktos juz o tym pisal - chyba to zadziala ale po twoim przelewie musi ci
    ubezpieczyciel przyslac potwierdzenie ze masz OC
    To nie swoj wlasny wydruk musisz wozic tylko ich
    *** blad ***

  • 3. Data: 2004-06-02 14:41:07
    Od: Janusz <j...@N...automex.pl>

    blad wrote:

    > ktos juz o tym pisal - chyba to zadziala ale po twoim przelewie musi ci
    > ubezpieczyciel przyslac potwierdzenie ze masz OC
    > To nie swoj wlasny wydruk musisz wozic tylko ich
    > *** blad ***

    Dzieki. Czyli moj wydruk nie jest wazny.

    pozdr. Janusz

  • 4. Data: 2004-06-02 15:03:24
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    Janusz wrote:

    > Dzieki. Czyli moj wydruk nie jest wazny.

    ja bym nie ryzykowal
    *** blad ***

  • 5. Data: 2004-06-02 15:13:14
    Od: "Jolanta Pers" <j...@g...pl>

    Janusz <j...@N...automex.pl> napisał(a):

    > Dzieki. Czyli moj wydruk nie jest wazny.

    No bez jaj, panowie. Osobiście jeszcze na łeb nie upadłam, żeby latać na
    pocztę albo do banku i jeszcze płacić za coś, co mogę mieć za darmo, żeby
    mieć pieczątkę. Potwierdzeniem zawarcia umowy ubezpieczeniowej jest przede
    wszystkim rzeczona umowa - przeważnie taki ładny druczek ze szlaczkiem na
    brzegach. Dowód opłacenia składki jest niejako drugorzędny.

    Byliśmy ze dwa-trzy* razy kontrolowani właśnie w konfiguracji umowa + świstek
    wydruku i nie było najmniejszych problemów.

    JoP

    *Nie wiem, ile razy dorwali mojego TŻ, ja jakoś mam szczęście do niebycia
    zatrzymywaną przez policję. Raz było to przy mnie, pan policjant obmacał
    umowę, obmacał świstek i nawet nie mrugnął.

  • 6. Data: 2004-06-02 15:27:48
    Od: poilkj <u...@d...invalid>

    Janusz wrote:

> [...]
    > przy kontroli drogowej zaakceptuje takie potwierdzenie. Nasze prawo pozwala

    Zadzwoń do swojgo oddziału (jeśli to PZU, bo to przerabiałem) powiedz,
    że płaciłeś przelewem i poproś o przysłanie potwierdzenia zawarcia umowy OC.
    Mała biała karta wielkości legitymacji szkolnej ważna cały rok.
    Wystarczająca dla policjantów.
    Od kilku lat płacę już przelewami.