    From: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Potknięcie o stolik
    Date: Thu, 19 Oct 2023 21:18:20 +0200

    W dniu 19.10.2023 o 19:05, Alojzy Gąska pisze:

    > Ale oni tego co wyciąłeś nie wymyślili.

    A jednak.
    Wymyśliliście, że nie ma zmian klimatycznych.
    Nie potraficie przyjąć do wiadomości faktów, to sobie wymyśliliście, że
    będziecie bredzić, że nie ma zmian klimatycznych, a kto pokazuje fakty z
    tym związane, ten lewacki szur.
    To wy sobie wymyśliliście, że lewaki wymyśliły dziurę ozonową i
    topnienie lodowców.
    A wasi płaskoziemcy wymyślili sobie, że to lewaki wymyśli okrągłą Ziemię
    i teraz dzielnie walczą z lewackimi szurami wierzącymi w okrągłą Ziemię,
    bo przecież fakty są takie, że jest płaska...
    Tak to u was działa.

    Migracje są faktem i będą się coraz bardziej nasilać i choćbyś się
    zesrał tego nie zatrzymasz. Ale oczywiście, to lewackie szury wymyśliły
    migrację. Pewnie żeby zrobić na złość takim idiotom jak wy...
    Macie pretensje, że normalni ludzie poważnie myślą jak ten problem
    rozwiązać, na tyle pokojowo i bezboleśnie jak tylko to możliwe, a jedyne
    pomysły jakie do waszych pustych łbów przychodzą, to budowa murów i
    zamykanie się w enklawach. I co dalej? Zaczniecie strzelać do tych ludzi
    osobiście, czy od razu postawicie automatyczne wieżyczki żeby udawać, że
    macie czyste chrześcijańskie sumienie?
    Jestem bardziej niż pewien, że będziecie twierdzić, że te wieżyczki tam
    stoją, bo to wina lewackich szurów. Chuj tam, że będą tam stały tylko i
    wyłącznie dlatego, bo to wy je tam postawicie, a nie te lewackie szury...
    I nawet nie próbuj mi wmówić, że z tymi wieżyczkami to pojechałem za
    daleko, bo wasi intelektualiści od chemtrailsów i wodzy czytającej w
    myślach są w stanie wymyślić coś bardziej sensownego, niż te lewackie
    szury...

    O bredniach na temat oddawania banków i handlu z litości nie wspomnę, bo
    twoi idole już wystarczająco pokazali jaki poziom intelektualny
    reprezentujecie w zakresie ekonomii i rozumienia działania gospodarki w
    XXI wieku. Ty już nie musisz.

    etc. etc.

    W skrócie: rzucacie jakąś fejk, bzdurę sprzeczną z faktami, albo z
    wiedzą naukową, a potem walczycie z "szurami"... I to wszystko
    praktyczne w każdej dziedzinie. Od szczepień, poprzez ekonomię i
    środowisko, aż do wody czytającej w myślach.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr