eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPosłanka najnowszej lewicy uprzejmie donosi na "treści pornograficzne" rekolekcji Diecezji Toruńskiej › Posłanka najnowszej lewicy uprzejmie donosi na "treści pornograficzne" rekolekcji Diecezji Toruńskiej
    From: "A. Filip" <a...@p...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Posłanka najnowszej lewicy uprzejmie donosi na "treści pornograficzne"
    rekolekcji Diecezji Toruńskiej
    Date: Thu, 30 Mar 2023 07:38:31 +0200

    https://wiadomosci.onet.pl/kraj/szokujace-rekolekcje
    -w-toruniu-to-co-widzielismy-jest-pornografia/55hqze
    > Wczoraj, 11:30
    >
    > - Składam zawiadomienie do prokuratury w sprawie rekolekcji w Toruniu
    > -- powiedziała posłanka Nowej Lewicy Joanna Scheuring-Wielgus.
    > *W jej ocenie* w kościele m.in. prezentowano treści pornograficzne. Chodzi o
    > szokujące sceny bicia i poniżania kobiety w kościele przed ołtarzem w
    > ramach "występu".
    > [Radek Pietruszka / PAP, tylkotorun.pl]

    Ziobrotura umorzy przed zapoznaniem się z opinią ekspertów czy po?
    Chyba po bo wybory blisko jak się poczeka na opinie to się zobaczy skąd i
    jak silne wiatry wieją - "W papierach porządek musi być". Ja to
    potraktuje inaczej niż _tani_ polityczny cyrk jak będzie oskarżenie
    prywatne.

    Nie wszystko się godzi *co wolno* . Na *tej* grupie w tej sprawie
    różnica między karalne (prawnie niedozwolone) a "niestosowne" jest
    kluczowa IMHO,

    P.S. Troska posłanki najnowszej lewicy o "godność ołtarza" jest wzruszająca.

    --
    A. Filip