eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPosłanka najnowszej lewicy uprzejmie donosi na "treści pornograficzne" rekolekcji Diecezji Toruńskiej › Re: Posłanka najnowszej lewicy uprzejmie donosi na "treści pornograficzne" rekolekcji Diecezji Toruńskiej
  • Data: 2023-04-07 12:33:21
    Temat: Re: Posłanka najnowszej lewicy uprzejmie donosi na "treści pornograficzne" rekolekcji Diecezji Toruńskiej
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 06.04.2023 o 20:26, A. Filip pisze:

    > TY powiesz bez owijania w bawełnę Żydom w Synagodze albo Muzułmanom w
    > Meczecie że wszystko co się tam dzieje jest udawane?

    A nie da rady prawdy powiedzieć kulturalnie?
    I chcesz mi wmówić, że w kościele nie udają, tylko faktycznie jedzą
    ciało Chrystusa i piją jego krew?

    > Doradzam konsultacje prawne *przed* :-)

    Doradzam umiejętność logicznego myślenia.
    Ja nie twierdzę, że oni udają, że noszą śmieszne czapki i przebierają
    się w koronki. No przecież noszą. W teatrze też noszą czasem śmieszne
    ubrania i nikt normalni nie twierdzi, że udają, że je noszą.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr