  • 1. Data: 2005-07-11 11:42:44
    Temat: Odpowiedzialnosc urzednika za dezinformacje
    Od: Piotr Fonon <f...@p...onet.pl>

    Witam!
    Czy urzędnik lub urząd ponoszą odpowiedzialność za skutki wprowadzenia
    petenta w błąd, co do trybu załatwienia sprawy, wnoszonych opłat,
    wymaganych dokumentów itp.? Zakładam, że petent poniósł w efekcie
    wymierną stratę lub opóźniony został czas realizacji jego wniosku, a
    błąd jest możliwy do udowodnienia (np. błędne dane w tzw. karcie
    informacyjnej). Jeśli tak, to w jakim trybie można dochodzić roszczeń?
    Fonon

  • 2. Data: 2005-07-11 11:49:55
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Piotr Fonon napisał(a):
    > Jeśli tak, to w jakim trybie można dochodzić roszczeń?

    417 kc lub 420 (1) kc.

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam
    którymi staramy się je ukryć."

  • 3. Data: 2005-07-14 18:04:36
    Od: "Tiger" <s...@a...pl>

    > 417 kc lub 420 (1) kc.

    Czy to samo dotyczy pracownikow firm, np. w postepowaniach reklamacyjnych?

    Pozdrawiam,

    Tiger

  • 4. Data: 2005-07-22 11:59:43
    Od: Piotr Fonon <f...@p...onet.pl>

    Johnson wrote:
    > 417 kc lub 420 (1) kc.
    U mnie w kodeksie jest po 417(2) dopiero art. 421. Art. 420 chyba
    wykreślony?
    Fonon

  • 5. Data: 2005-07-22 12:02:57
    Od: Piotr Fonon <f...@p...onet.pl>

    Tiger wrote:
    > Czy to samo dotyczy pracownikow firm, np. w postepowaniach reklamacyjnych?
    A co to ma wspolnego z władzą publiczną? Może 415?
    Fonon

  • 6. Data: 2005-07-22 12:17:14
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    Piotr Fonon napisał(a):

    > U mnie w kodeksie jest po 417(2) dopiero art. 421. Art. 420 chyba
    > wykreślony?

    Jakie prawo .. taie stosowanie się ;)

    Nie łatwiej wziąć obowiązujący tekst ?

    --