  • 1. Data: 2006-03-08 11:30:07
    Temat: Porozumienie stron
    Od: "mic49" <m...@i...pl>

    Witam,

    Prosze o informacje, bo jakos w kodeksie tego znalezc nie moge.
    Czy jesli rozwiaze z firma umowe o prace za porozumieniem stron,
    to czy potem moge domagac sie na przyklad w sadzie pracy wyplaty
    godzin nadliczbowych, które zostaly niezaplacone? Czy to
    "porozumienie stron" oznacza, ze zapominam o tym, co dzialo sie w
    firmie - zlego dla mnie, czy moge sie sadzic?

    Prosze o odpowiedzi, bo niedlugo musze sie zdecydowac.

    Mic.

  • 2. Data: 2006-03-08 11:38:53
    Temat: Re: Porozumienie stron
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    mic49 napisał(a):

    > Czy jesli rozwiaze z firma umowe o prace za porozumieniem stron,
    > to czy potem moge domagac sie na przyklad w sadzie pracy wyplaty
    > godzin nadliczbowych, które zostaly niezaplacone?

    Możesz. Możesz mieć problem dowodowy w razie gdyby w tym porozumieniu
    oprócz rozwiązania umowy o pracę, były jakieś wzmianki, w stylu że nie
    masz więcej roszczeń wobec firmy.

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam
    "Gdy nie wiemy czegoś w ogóle, bądź wiemy mało - jesteśmy skłonni do
    podstawiania uczuć w miejsce rozumu"

  • 3. Data: 2006-03-08 11:43:39
    Od: "mic49" <m...@i...pl>

    No tak, ale czy samo w sobie porozumienie stron nie oznacza, ze strony
    porozumialy sie co do warunków, jakie byly w firmie, czyli na
    przyklad, ze ja akceptuje wynagrodzenie, jakie dostalem? Bo skoro
    sie porozumiemy, to wszystko jest ok.

  • 4. Data: 2006-03-08 12:57:44
    Od: "vertret" <vertret@@@op.pl>

    Uzytkownik "mic49" <m...@i...pl> napisal w wiadomosci
    s.com...
[...]

    Masz racje.
    Jak sie z toba porozumie, ze sprzedasz mi telewizor za 200 zl to oznacza to tez,
    ze w tej samej cenie kupuje od ciebie cale mieszkanie.
    Bo skoro sie porozumiemy, to wszystko jest ok.

    --
    vertret

  • 5. Data: 2006-03-08 13:35:56
    Od: "mic49" <m...@i...pl>

    Mi generalnie chodzi o to, czy porozumienie stron samo w sobie dotyczy
    tez zdania - nie roszcze niczego w stosunku do firmy, czy jednak
    moge roscic?

  • 6. Data: 2006-03-08 13:43:11
    Od: "vertret" <vertret@@@op.pl>

    Uzytkownik "mic49" <m...@i...pl> napisal w wiadomosci
    ps.com...
    > Mi generalnie chodzi o to, czy porozumienie stron samo w sobie dotyczy
    > tez zdania - nie roszcze niczego w stosunku do firmy, czy jednak
    > moge roscic?

    Porozumienie dotyczy tylko tego o czym sie porozumiecie. Jezeli sie
    porozumiecie, ze konczysz prace wczesniej niz wynikaloby z wypowiedzenia to
    znaczy to tylko tyle, ze porozumieliscie sie co do termina odejscia z firmy.

    --
    vertret