  • 1. Data: 2006-03-08 11:18:31
    Temat: wypowiedzenie umowy
    Od: "ROBSON" <R...@R...RR>

    Czy przy umowie na czas okreslony np: 5 lat pracodawca moze zwolnic
    pracownika bez podania przyczyny i pisemnego uzasadnienia. Wtedy czas
    wypowiedzenia to 2 tygodnie.
    Jesli tak to jaki ma sens czas umów rok albo pięć lat jesli okres
    wypowiedzenia jest ten sam i
    nie ma sie nic do powiedzenia... Jakie mam prawa w takiej sytuacji i co mogę
    zrobić?

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2006-03-08 11:46:46
    Temat: Re: wypowiedzenie umowy
    Od: a...@t...pl (Bartek)

> [...]
    > wypowiedzenia jest ten sam i
    > nie ma sie nic do powiedzenia... Jakie mam prawa w takiej sytuacji i co

    Niewiele mozesz zrobic.
    Jezeli zapis w umowie byl o mozliwosci 2tygodniowego wypowiedzenia, to nic.
    Jesli nie byla to 2 umowa na czas okreslony, a np. 3, to teoretycznie
    powinna byc na czas nieokreslony, wiec moglby odwolac sie do sądu pracy.
    Ale jesli z tym bylo wszystko ok, to wg prawa wszysctko jest ok.

    Pamietaj, ze Ty tez mozesz skorzystac z tego zapisu o 2-tygodniowym
    wypowiedzeniu. To dziala we dwie strony.

    Pozdrawiam
    BN
    www.adekus.pl
    www.adekus.pl/kh