    From: "Halny" <d...@k...net.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Poręczenie (i lista międzybankowa poręczycieli)
    Date: Thu, 23 May 2002 14:18:19 +0200

    news:4f00.00002cd7.3ceb6807@newsgate.onet.pl...

    > Postaraj się, żeby bank zaczął ścigać dłużników za których poręczyłeś.
    > W tym celu ustal ich jakikolwiek majątek i pójdź osobiście do banku
    > (wierzyciela). Musisz oczywiście zrobić stosowne wrażenie, że brakuje Ci
    na
    > chleb, a dłużnicy to w gruncie rzeczy bogaci kombinatorzy ;-)
    > Każdy bank woli dokopać kombinatorowi niż uczciwemu klientowi.
    Nieprawda każdy bank ma to w dupie głęboko - już mnie umieścili w rejestrze
    klientów niesolidnych i sam przez własną uczciwość a nieuczciwość
    "znajomych" mam problemy...
    Niestety ów bank jest bardziej nieruchawy od całego pułku zbowidowców.
    Mam pewne roziwązania ale pisząc ów list nie oczekiwałem gotowców jak to się
    mówi tylko może czyjeś "świeże spojrzenie" mogłoby mi poddać jeszcze jakiś
    inny pomysł. Te wszystkie rzeczy w/w już odrobiłem, kłopot polega na tym
    żeby być szybszym niż firma windykacyjna. Będę się bronił przez atak, w
    poniedziałek idę do "proroka" złożyć zawiadomienie o popełnieniu
    przestępstwa. Jednego dłużnika który zwiał do Krakowa mam już namierzonego.
    Pójdę tam wraz ze znajomym polcmajstrem i wręczę mu liścik ale dopiero gdy
    prokuratura rozpocznie postępowanie a mam to przyobiecane bardzo szybko.
    --
    Jeśli coś zgubisz to już nie znajdziesz -