  • 1. Data: 2002-05-21 09:54:19
    Temat: Pomoc!
    Od: "Jarek" <j...@p...onet.pl>

    Mam pewne pytanie! Posiadam działkę budowlaną w centrum miasta, ale niestety
    problem wynikł z drogą dojazdową. Droga miała byćutworzona przez urząd
    miasta ale w wyniku zmian w zagospodarowaniu przestrzennym drogi tej nie ma
    i zostala tylko dzialka należąca do Urzędu MIasta!
    Oni proponują służzzebność przejazdu bądź dzierżawę. Droga ta prowadzi do
    trzech działek! Słyszałem że jeśli droga ma prowadzićdo więcej niż 2 działek
    to musi to być droga publiczna lub gminy!

    Czy wiecie gdze można poczytać n aten temat(ustaw nr. itp)!
    Czy raczej nie ma takiego prawa zeby działka budowlana w centum miasta nie
    miała drogi dojazdowej!
    Pozdrawiam
    Jarek