  • 11. Data: 2008-06-30 07:31:17
    Temat: Re: Poradnik dla... LEKARZY zagrożonych aresztowaniem
    Od: "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl>

    Użytkownik "Any User" <u...@a...pl> napisał
    > Mnie swoją drogą ciekawi, dlaczego policja nie strzela prewencyjnie do
    > osób, które próbują niszczyć dowody,

    Bo Policja nie działa w obronie koniecznej tylko w ramach Ustawy o Policji.
    A w obronie koniecznej i tak nie można poświęcić dobra wyższego (zdrowia,
    zycia) na rzecz ratowania przedmiotu (mienia)

  • 12. Data: 2008-06-30 07:32:18
    Od: "Troll" <w...@d...mnie>

    Użytkownik "Any User" <u...@a...pl> napisał w wiadomości

    > Taaa, ze stresu...
    >
    > Mnie swoją drogą ciekawi, dlaczego policja nie strzela prewencyjnie do
    > osób, które próbują niszczyć dowody, np. połykać karty SIM. Przecież to by
    > można było podciągnąć pod obronę konieczną - obecnie obejmuje ona obronę
    > życia i mienia, a myślę, że bez problemu można by to mienie rozszerzyć o
    > dowody.

    popierwsze niewspolmiernie nizsze dobro stanowi karta a po drugie nie mamt
    do czynienia z czynem zakazanym w tym przypadku.

    P.

  • 13. Data: 2008-06-30 08:04:27
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    > Tak, ale nie należy bandytom ułatwiać życia. Niech sami się głowią, jak tu
    > sobie dopomóc.

    milosnik ziobro sie trafil

  • 14. Data: 2008-06-30 08:05:36
    Temat: Re: Nagrywanie czynności
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl> napisał w
    wiadomości news:g4a205$1gj$1@z-news.pwr.wroc.pl...

    > kpk tak nie było, więc przemilczano ten problem i nie jest uregulowany.

    a co nie jest zabronione jest dozwolone ;)

  • 15. Data: 2008-06-30 09:17:01
    Temat: Re: Poradnik dla... LEKARZY zagro
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Witam

    Piotr [trzykoty] napisał(a) :
> [...]
    > A w obronie koniecznej i tak nie można poświęcić dobra wyższego (zdrowia,
    > zycia) na rzecz ratowania przedmiotu (mienia)

    Ja bym raczej uważał, że połykanie karty nie stanowi zagrożenia
    dla karty, ale głównie dla połykającego. Stąd, aby ustrzec go
    przed uszkodzeniem zdrowia przez taką kartę, należy powstrzymać
    desperata w każdy możliwy sposób ;-)

    Zbyszek
    PGP key: 0x39E452FE

  • 16. Data: 2008-06-30 09:25:43
    Od: "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl>

    Użytkownik "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl> napisał
    > dla karty, ale głównie dla połykającego. Stąd, aby ustrzec go przed
    > uszkodzeniem zdrowia przez taką kartę, należy powstrzymać desperata w
    > każdy możliwy sposób ;-)

    Strzelając z broni 8-) ?! ;)

  • 17. Data: 2008-06-30 10:49:56
    Od: "Troll" <w...@d...mnie>

    Użytkownik "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl> napisał w
    wiadomości news:g4a8qm$6m7$1@z-news.pwr.wroc.pl...

    > Użytkownik "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl> napisał
    >
    > Strzelając z broni 8-) ?! ;)

    to taj ak Robert T. tlumaczyl na grupie ze strzlaja z ostrej przy
    przeszukaniu do psa bo gdyby strzelali z nabojow usypiajacych to przy zle
    wyliczonej dawce moglby umrzec.

    :)

  • 18. Data: 2008-06-30 16:32:37
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z poniedziałek 30 czerwiec 2008 10:04
    (autor szerszen
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <g4a433$lik$1@news2.task.gda.pl>):

    > milosnik ziobro sie trafil

    jestem na etapie chorowania i poszukiwania medycznych. nawet mnie nie
    wkurwiaj. Sekta pieprzonych nierobów i darmozjadów.

    --
    Tristan

  • 19. Data: 2008-06-30 17:08:38
    Od: Szymon von Ulezalka <a...@i...pl>

> [...]
    > by można było podciągnąć pod obronę konieczną - obecnie obejmuje ona
    > obronę życia i mienia, a myślę, że bez problemu można by to mienie

    LOL

  • 20. Data: 2008-07-01 06:41:38
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    > jestem na etapie chorowania i poszukiwania medycznych. nawet mnie nie
    > wkurwiaj. Sekta pieprzonych nierobów i darmozjadów.

    ja sie lata temu przestalem denerwowac, lekarza pierwszego kontaktu
    przenioslem sobie do falcka, a od kilku lat mam opieke zdrowotna wykupiona w
    pracy, takze na szczescie nie widze panstwowki na oczy