  • 1. Data: 2008-06-29 21:21:53
    Temat: Poradnik dla... LEKARZY zagrożonych aresztowaniem
    Od: "Marco" <m...@s...pl>

    Hej,

    Taka mała ciekawostka - poradnik dla... LEKARZY,
    o tym, jak się zachować podczas aresztowania za łapówki...

    http://www.sluzbazdrowia.com.pl/html/more3748a.php

    Marco.

  • 2. Data: 2008-06-29 21:28:47
    Od: Any User <u...@a...pl>

    > Taka mała ciekawostka - poradnik dla... LEKARZY,
    > o tym, jak się zachować podczas aresztowania za łapówki...
    >
    > http://www.sluzbazdrowia.com.pl/html/more3748a.php

    Kurwa, co się w tym kraju wyprawia... Poradniki dla bandytów...

    --
    Zobacz, jak się pracuje w Google:
    http://pracownik.blogspot.com

  • 3. Data: 2008-06-29 21:49:43
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Any User pisze:

    > Kurwa, co się w tym kraju wyprawia... Poradniki dla bandytów...

    W kpk jest to samo. Wystarczy poczytać i pomyśleć jak się zachować.

    --
    @2008 Johnson
    "Jest coraz gorzej..."

  • 4. Data: 2008-06-29 21:52:38
    Od: ".A r t u r." <onet_mekar{beztego}@poczta.onet.pl>

    Any User pisze:

    > Kurwa, co się w tym kraju wyprawia... Poradniki dla bandytów...

    przeczytaj i zapamiętaj, nie znasz dnia ani godziny, wszak możesz
    zostać niesłusznie pomówiony

  • 5. Data: 2008-06-29 22:13:54
    Od: Any User <u...@a...pl>

    > W kpk jest to samo. Wystarczy poczytać i pomyśleć jak się zachować.

    Tak, ale nie należy bandytom ułatwiać życia. Niech sami się głowią, jak
    tu sobie dopomóc.

  • 6. Data: 2008-06-29 22:30:13
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik Any User napisał:
    > Tak, ale nie należy bandytom ułatwiać życia. Niech sami się głowią, jak
    > tu sobie dopomóc.

    Zapoznaj się najpierw ze znaczeniem słowa "bandyta".

    Arek

    --

    www.arnoldbuzdygan.com

  • 7. Data: 2008-06-30 06:48:23
    Od: "tomek" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik ".A r t u r." <onet_mekar{beztego}@poczta.onet.pl> napisał w
    wiadomości news:g49073$ve1$1@news.dialog.net.pl...

    > przeczytaj i zapamiętaj, nie znasz dnia ani godziny, wszak możesz zostać
    > niesłusznie pomówiony\

    a tak z ciekawosci czy mozna nagrywac na kamere video takie np
    przeszukanie czy np wymiane licznika pradu przez inspekcje z zakladu
    energetycznego ?

  • 8. Data: 2008-06-30 06:49:23
    Od: "Troll" <w...@d...mnie>

    Użytkownik "Any User" <u...@a...pl> napisał w wiadomości

    > Kurwa, co się w tym kraju wyprawia... Poradniki dla bandytów...

    bandyta to czlonek bandy, tu jest mowa o lekarzach, najlepsze jest z ta
    karta sim, z stresu mzesz ja polknac :)

    P.

  • 9. Data: 2008-06-30 07:24:02
    Od: Any User <u...@a...pl>

    > bandyta to czlonek bandy, tu jest mowa o lekarzach, najlepsze jest z ta
    > karta sim, z stresu mzesz ja polknac :)

    Taaa, ze stresu...

    Mnie swoją drogą ciekawi, dlaczego policja nie strzela prewencyjnie do
    osób, które próbują niszczyć dowody, np. połykać karty SIM. Przecież to
    by można było podciągnąć pod obronę konieczną - obecnie obejmuje ona
    obronę życia i mienia, a myślę, że bez problemu można by to mienie
    rozszerzyć o dowody.

  • 10. Data: 2008-06-30 07:29:25
    Temat: Nagrywanie czynności
    Od: "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl>

    Użytkownik "tomek" <k...@p...onet.pl> napisał
    > a tak z ciekawosci czy mozna nagrywac na kamere video takie np
    > przeszukanie

    Bylo na grupie. Ogólnie przeciwskazań nie ma. Ale podchodząc rygorystycznie
    to jest to czynność z kpk, a tam jest określone co i jak, a o nagrywaniu
    przez zainteresowanego nic nie ma, więc może nie wolno. Zdania są
    podzielone, bo teraz to każdy ma w domu aparat czy kamerę, a kiedy powstawał
    kpk tak nie było, więc przemilczano ten problem i nie jest uregulowany.

    >czy np wymiane licznika pradu przez inspekcje z zakladu energetycznego ?

    Tak.