  • 1. Data: 2008-06-29 21:13:10
    Temat: Lokal a zwrot pieniędzy
    Od: Solaris <s...@b...inspired>

    Witam.

    Wziełem w najem ostatnimi czasy lokal. Na umowie napisane jest, że
    została zawarta w dniu XXX (na remont) ale ogólnie okres w którym mogę działać
    jest dwa miesiące później od XXX. Zapłaciłem z góry za trzy miesiące. Niestety,
    sprawy
    się pokomplikowały i tego lokalu już nie potrzebuję. Czy jeśli pójdę teraz do
    właściciela
    to powinien mi zwrócić całość? W lokalu jeszcze nic nie było robione/remontowane.

    --
    Home: admin.idns.pl (fajek.sytes.net)
    Linux registered user: 408584

  • 2. Data: 2008-06-30 10:30:08