  • 1. Data: 2008-06-29 15:58:28
    Temat: Czy agencje towarzyskie sa w Polsce legalne?
    Od: Alojzy Popieralski <A...@A...pl>

    Moje pytanie sie zrodzilo po przeczytaniu tego artykulu, gdzie jest mowa o
    nielegalnej agencji towarzyskiej (a przeciez ich tyyyle w Polsce jest!)

    http://miasta.gazeta.pl/kielce/1,47262,5323011,Proce
    s_wlascicieli_agencji_tow
    arzyskiej.html

    "Proces wlascicieli agencji towarzyskiej
    marc
    2008-06-17, ostatnia aktualizacja 2008-06-17 20:28

    - Pracowalam na wlasny rachunek, nikomu nic nie placilam - twierdzi byla
    pracownica nielegalnej agencji towarzyskiej. Zarabiala 2 tys. zl, a jej
    chlopak dzis siedzi na lawie oskarzonych.
    To kolejna rozprawa w procesie osób, którym prokuratura zarzuca tworzenie
    grupy przestepczej, w tym prowadzenie nielegalnych agencji towarzyskich.
    Oskarzeni zostali zatrzymani w ubieglym roku. Na lawie zasiada ponad 20 osób,
    ale wiekszosc odpowiada za handel i nielegalne posiadanie broni. Oba watki
    sledztwa laczy osoba Józefa K., który, jak ustalili sledczy, mial sprzedawac
    amunicje oraz posiadac zapalniki górnicze i nitrogliceryne sluzace do
    skonstruowania dwóch "urzadzen wybuchowych". Jest takze oskarzony o handel
    narkotykami, m.in. kilkoma tysiacami tabletek ekstazy.

    Wczoraj przed sadem zeznawala jedna z bylych pracownic nielegalnej agencji
    towarzyskiej, dzis 23-letnia studentka. Konsekwentnie podkreslala, ze z nikim
    nie dzielila sie wplywami z nierzadu. - Pracowalam na wlasny rachunek. Nikomu
    nie placilam. Zarabialam w ten sposób okolo 2 tys. zl miesiecznie - mówila. -
    Mieszkal ze mna Józef K., bylismy para, ale nie od razu. Wczesniej prosilam
    go, zeby przychodzil, jak sa u mnie klienci, bo balam sie o swoje
    bezpieczenstwo - mówila dziewczyna. Sad odczytal jej zeznania, w których
    przyznala, ze ona tez kupowala tabletki ekstazy od Józefa K. - Ale to
    nieprawda. Powiedzialam tak, bo policja juz prowadzila postepowanie wobec
    mnie w sprawie narkotyków i nie chcialam miec klopotów - tlumaczyla
    studentka. Potem podczas przerwy w rozprawie wykorzystala moment i pocalowala
    oskarzonego."

    --
    ojzy Popieralski

  • 2. Data: 2008-06-29 19:52:01
    Temat: Re: Czy agencje towarzyskie sa w Polsce legalne?
    Od: "andreas" <a...@y...com>

    Użytkownik "Alojzy Popieralski" <A...@A...pl>
    napisał w wiadomości
    49...
    > Moje pytanie sie zrodzilo po przeczytaniu tego artykulu, gdzie jest mowa o
    > nielegalnej agencji towarzyskiej (a przeciez ich tyyyle w Polsce jest!)

    Jak zaczniesz wierzyć w to co piszą w gazetach to daleko nie zajedziesz.
    W Polsce jest nielegalne tylko czerpanie zysków z CZYJEGOŚ nierządu,

    --
    andreas

  • 3. Data: 2008-06-30 09:40:40
    Od: "gg" <g...@o...pl>

    Użytkownik "andreas" <a...@y...com> napisał w wiadomości
    > Jak zaczniesz wierzyć w to co piszą w gazetach to daleko nie zajedziesz.
    > W Polsce jest nielegalne tylko czerpanie zysków z CZYJEGOŚ nierządu,

    dlatego prostytutki nie mogą płacić podatków - bo państwo czerpałoby
    zyski...

    --
    pozdr
    P.

  • 4. Data: 2008-06-30 15:21:28
    Od: "andreas" <a...@y...com>

    Użytkownik "gg" <g...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "andreas" <a...@y...com> napisał w wiadomości
    >
    > dlatego prostytutki nie mogą płacić podatków - bo państwo czerpałoby
    > zyski...

    Co nie przeszkadza panstwu czerpac zysków na przyklad z wynajmu lokalu dla
    prostytutki.

    --
    andreas

  • 5. Data: 2008-06-30 17:54:39
    Od: argothiel <a...@i...niechce.spamu.pl>

    Alojzy Popieralski wrote:
    > Moje pytanie sie zrodzilo po przeczytaniu tego artykulu, gdzie jest mowa o
    > nielegalnej agencji towarzyskiej (a przeciez ich tyyyle w Polsce jest!)

    Oczywiście że są legalne. Pod warunkiem, że zadaniem agencji jest
    znalezienia towarzystwa dla klienta na pewien czas (na jeden
    wieczór/noc bądź tylko na kilkanaście minut). Nielegalne jest
    nakłanianie drugiej osoby, żeby się oddała temu klientowi, ani
    czerpanie z takiego oddania się korzyści.

    A gdyby Gazeta napisała po prostu, że zatrzymano właściciela agencji
    towarzyskiej, to szefowie legalnych agencji mogliby poczuć się urażeni.
    :)

    Pozdrawiam, argothiel

  • 6. Data: 2008-06-30 21:04:20
    Od: Alojzy Popieralski <A...@A...pl>

    argothiel <a...@i...niechce.spamu.pl> wrote in

    > Nielegalne jest
    > naklanianie drugiej osoby, zeby się oddala temu klientowi, ani
    > czerpanie z takiego oddania się korzysci.

    A czy agencje czy nie czerpia z tego korzysci?

    --
    Alojzy Popieralski

  • 7. Data: 2008-06-30 21:59:20
    Od: "Przemek Lipski" <W...@w...epf.pl>

    Użytkownik "Alojzy Popieralski" <A...@A...pl>
    napisał w wiadomości
    49...
    > argothiel <a...@i...niechce.spamu.pl> wrote in

    > A czy agencje czy nie czerpia z tego korzysci?

    Agencje nie interesują się co robi z klientem agentka :) Dla nich ona tylko
    dotrzymuje towarzystwa ...

    Pozdrawiam Przemek

  • 8. Data: 2008-07-02 20:17:05
    Od: Alojzy Popieralski <A...@A...pl>

    "Przemek Lipski" <W...@w...epf.pl> wrote in

    > Agencje nie interesuja się co robi z klientem agentka :) Dla nich ona
    > tylko dotrzymuje towarzystwa ...

    A co jesli sa dowody, ze sie interesuje i co wiecej naklania do dawania dupy
    20 obcym dziennie?

    --
    Alojzy Popieralski

  • 9. Data: 2008-07-03 01:01:42
    Temat: [Offtopic] Re: Czy agencje towarzyskie sa w Polsce legalne?
    Od: Tomasz Motyliński <m...@w...eu>

    Witam,

    W poście <g48p55$90a$1@inews.gazeta.pl>
    andreas <a...@y...com> m.in. napisał(a)::

    > Jak zaczniesz wierzyć w to co piszą w gazetach to daleko nie zajedziesz.
    > W Polsce jest nielegalne tylko czerpanie zysków z CZYJEGOŚ nierządu,

    Taka teoria...

    Powiedzmy, że zarobiłem 1 mln z i nie zapłaciłem podatku.
    Ktoś doniósł i wzywany jestem do U.S (?), tam przyznaję, ze zarobiłem 1 mln.
    zł i zarobiłem to "dając dupy". I tu pytanie, skoro w Polsce nielegalnym
    jest czerpanie korzyści z cudzego nierządu, to takiej korzyści nie może
    również czerpać skarb państwa (?), a więc nie mogliby teoretycznie zrobić
    mi nic, gdybym tak im oznajmił. Ok, tyle mojego gdybania, bo pewnie jest na
    to jakiś paragraf i by mogli. :/

    --
    Tomasz Motyliński
    ... i do tego jaki ładny :) http://satfilm.pl/~motto77/mydesktop.jpg

  • 10. Data: 2008-07-03 07:18:03
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Thu, 03 Jul 2008 03:01:42 +0200, Tomasz Motyliński napisał(a):

> [...]
    > mi nic, gdybym tak im oznajmił. Ok, tyle mojego gdybania, bo pewnie jest na

    Jeśli Ci nie udowodnią że pochodzą z innego źródła to kto wie...
    Tylko najpierw pójdą do Twoich rodziców, sąsiadów, pracy i będą każdego
    wypytywać czy to prawda że dajesz d*. ;-)

    Pozdrawiam,
    Henry