  • 21. Data: 2012-01-17 09:51:53
    Temat: Re: Pora coś z tym zrobić!
    Od: Kamil <a...@a...com>

    Dnia Tue, 17 Jan 2012 10:31:08 +0100, mvoicem napisał(a):

    > [...]
    >
    > Następny który nie poznałby ironii nawet jakby go w d... ugryzła.

    W poście sqlwiela odróźnić ironię od lobbingu nie sposób ;P
    Chce geszeft skręcić na boczku i tyle :))))
    No, może nie on oficjalnie, ale znajomy królika i pociotek - na bank ;P

  • 22. Data: 2012-01-17 11:53:00
    Od: Jacek <n...@g...com>

    W dniu 2012-01-12 20:00, sqlwiel pisze:
    > Czy zdajecie sobie Państwo sprawę, że miliony rolników regularnie i
    > bezkarnie zanieczyszczają środowisko
    Weź przestań.
    Nie tak dawno każda stołówka, czy restauracja zbierała odpady, które
    jadły świnie i nikomu to nie przeszkadzało. Teraz są to odpady
    podlegające nadzorowi i odbiór ich jest płatny. Jak tak dalej pójdzie,
    to dobrowolnie poddamy się Azjatom i szlag trafi całą naszą europejską
    cywilizację.
    Generujemy tylko zbędne koszty, które są kulą u nogi gospodarki, ale co
    to obchodzi urzędników, który świat widzą wyłącznie przez szybkę monitora.
    Jacek

  • 23. Data: 2012-01-17 13:01:59
    Od: Kamil <a...@a...com>

    Dnia Tue, 17 Jan 2012 12:53:00 +0100, Jacek napisał(a):

    > Generujemy tylko zbędne koszty, które są kulą u nogi gospodarki, ale co
    > to obchodzi urzędników, który świat widzą wyłącznie przez szybkę monitora.

    i to w dodatku monitora takiego azjatyckiego zresztom ;)

  • 24. Data: 2012-01-17 19:22:41
    Od: sqlwiel <j...@g...com>

    W dniu 2012-01-17 12:53, Jacek pisze:
> [...]
    > to obchodzi urzędników, który świat widzą wyłącznie przez szybkę monitora.

    Oni widzą świat przez pryzmat własnej kieszeni.
    Trudno się dziwić. To taka konstrukcja. W końcu nie tylko oni.

    Miałbyś pretensje do sójki, że wypija jajka? Albo do kukułki, że
    podrzuca? Taki gatunek, Panie.

    Dlatego czasem pisuję, że "zabić urzędnika, to nie grzech, nie trzeba
    się spowiadać. To dobry uczynek".

    Proponowałem tu parę postów wcześniej zakład, że w ciągu 5 lat jakaś
    gmina wymyśli podatek od (rzekomej utylizacji) gołębiego gówna, którym
    obłoży się właścicieli nieruchomości stosownie do powierzchni dachu.
    Jakoś nikt nie przyjął tego zakładu. Dla wszystkich to jest oczywiste,
    że tak się stanie? Chyba wolę się zapić na śmierć...

    ... swoją drogą, ten podatek, to nie powinien być liczony od powierzchni
    dachów, ale od łącznej długości wszystkich gzymsów, na których gołębie
    mogą siadać. Popatrzcie jakie ogromne możliwości zatrudnienia rzesz
    urzędników-specjalistów, których oczywiście trzeba w tym zakresie
    przeszkolić, przeegzaminować, wydać zaświadczenia, wyposażyć w sprzęt
    [dalej brak mi fantazji, ale można by jeszcze długo...]

    --
    Tnx. sqlwiel