  • 11. Data: 2012-01-13 07:51:43
    Temat: Re: Pora coś z tym zrobić!
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 13.01.2012 07:58, sqlwiel pisze:

    > A teraz możemy się zastanawiać czym różni się wywożenie krowiego gówna
    > na pole od zostawiania psiego gówna na trawniku.

    Kwestia estetyki i higieny związanej z przeznaczeniem.

    Pole uprawne ma służyć do uprawiania roślin - nie musi być estetyczne i
    raczej nikt nie powinien sobie tam pikników urządzać.

    Trawnik ma służyć jako ozdoba tudzież miejsce rekreacji - piknik w parku
    na trawniku jest daleko przyjemniejszy, jeśli koc można rozłożyć bez
    ryzyka wytarzania się w odchodach.

    No i jeszcze kwestia własności - ty na swoim prywatnym trawniku możesz
    sobie srać psem ile wlezie, póki sąsiadom nie zaczniesz smrodzić.

    Właściciel innego trawnika może jednak sobie nie życzyć, byś jego
    trawnik "nawoził".

  • 12. Data: 2012-01-13 08:23:11
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "sqlwiel" <j...@g...com> napisał

    > Na jednym i drugim rośnie trawa.

    Skup się na różnicach.

  • 13. Data: 2012-01-13 08:47:04
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 1/13/2012 12:51 AM, Alek wrote:
    > Czym posypujesz truskawki?

    zwykle cukrem lub cukrem pudrem i maczam w smietanie.

  • 14. Data: 2012-01-13 09:39:49
    Od: Nixe <n...@n...pl>

    W dniu 2012-01-13 07:58, sqlwiel pisze:

    > Cóż - wśród Was, drodzy respondenci, tylko AL się poznał. Reszta
    > traktuje to jak swego rodzaju oczywistość. Pogratulować nam tej elity
    > społeczeństwa.
    >
    > A teraz możemy się zastanawiać czym różni się wywożenie krowiego gówna
    > na pole od zostawiania psiego gówna na trawniku.
    >
    > No i kogo ukarać za gołębie gówno. Tutaj chyba zgadnę: właścicieli
    > nieruchomości.
    >
    > Spoko, dożyjemy i tego.

    Pieczarek nie jadasz?
    Albo jajek (mając świadomość w jakich okolicznościach wydostaje się ono
    z kury)? Albo szynki wieprzowej czy wołowej? Toż to jakby nie patrzeć
    zwierzęca dupa, często ufajdana niemiłosiernie.
    Tak, tak, wiem, jaja się obiera ze skorupek, a mięso się odskórowuje i
    obrabia termicznie, ale jak sądzę płody rolne uprawiane na nawozach
    naturalnych również obiera się i czyści przed spożyciem, chyba, że Ty
    tego nie praktykujesz.

    N.

  • 15. Data: 2012-01-13 09:42:06
    Od: "_ąćęłńóśźż." <j...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Tak oczywiście, a po to, żeby była konkurencja i rolnik miał wybór, takie
    firmy powinny być w kraju aż dwie, wyłonione przez urzędników, jedna będzie
    Kulczyka, a druga kogoś oddelegowanego do ZSL-lu (tfu, do PSL-u).

    PS. A jak tam gaśnice, dużo ugasiły?

  • 16. Data: 2012-01-13 09:48:51
    Od: SQLwiel <w...@g...com>

    W dniu 2012-01-13 10:42, _ąćęłńóśźż. pisze:
> [...]
    > firmy powinny być w kraju aż dwie, wyłonione przez urzędników, jedna będzie
    > Kulczyka, a druga kogoś oddelegowanego do ZSL-lu (tfu, do PSL-u).

    Ta...
    Choć gaśnice, to zdaje się Gawronik wykupił całą produkcję na 5 lat do
    przodu... (?)

    Rok, czy dwa temu mignęła w mediach informacja o ekspertyzie
    ujawniającej, że jeżdżenie na światłach przez cały rok nie spowodowało
    mierzalnego zmniejszenia liczby wypadków.
    Za to ile akcyzy z tyt. zwiększonego zużycia paliwa i VATu za żarówki
    wpłyneło!

    Kto przyjmie zakład o dobrą whisky, że w ciągu 5 lat jakaś gmina wymyśli
    podatek od gołębiego gówna nałożony na właścicieli nieruchomości?

    --
    Tnx. SQLwiel.

  • 17. Data: 2012-01-13 13:59:32
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2012-01-13 09:23, Użytkownik Alek napisał:
    > Użytkownik "sqlwiel" <j...@g...com> napisał

    > Skup się na różnicach.

    Za tępy, nie odróżnia pola od łąki.

    Pozdrawiam

  • 18. Data: 2012-01-16 12:42:46
    Od: gr <j...@w...pl>

    On 12 Sty, 20:00, sqlwiel <j...@g...com> wrote:

    >ciach
    > Tnx.         sqlwiel

    To jeszcze nic, zobacz sobie w intenrecie jakie zniszczenia na świecie
    powoduje monotlenek diwodoru DHMO
    http://www.masterminds.pl/Chemia.44/Monotlenek,diwod
    oru,najniebezpieczniejsza,substancja,na,Ziemi..952.h
    tml

  • 19. Data: 2012-01-17 09:17:59
    Od: Kamil <a...@a...com>

    Dnia Thu, 12 Jan 2012 20:00:50 +0100, sqlwiel napisał(a):

    > [..] odpady pohodowlane powinny być
    > ewidencjonowane i pod kontrolą przekazywane do koncesjonowanych firm
    > zajmujących się ich utylizacją

    Np. takie jak utylizacje odpadów medycznych (vide Kraków i Bełchatów?).
    Jak organy, strzykawki jakieś leki walają się "pod wiatą" na terenie
    spalarni, leżą ponad dwa miesiące.... przecież kocury i inne zwierzaki czy
    ptactwo - rozsiało bakterii, chorób i innych patlogoii w ciul.
    A pani prezes pierdoli przed kamerą że wszystko jest w porządku!!
    Zastanawia mnie dlaczego jeszcze nie siedzi w pierdlu.
    Kasa, kasa i jeszcze raz kasa. Oraz układy.

    Tak się robi biznesy....szpitale płaca za utylizację której de facto nie
    ma!!!!
    A właściciele, zarząd tych spółek - bawi się w najlepsze.
    A potem szczep soię człowieku za grubą kasę na wszelkie możliwe kurestwa.

    BEZ MRUGNIĘCIA OKIEM za narażenie tysięcy, setek tysięcy ludzi na utratę
    zdrowia lub nawet życia - WPAKOWAŁBYM cały zarząd do pierdla na wieeeele
    lat.

  • 20. Data: 2012-01-17 09:31:08
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    (17.01.2012 10:17), Kamil wrote:
> [...]
    [...]
> [...]
    > A właściciele, zarząd tych spółek - bawi się w najlepsze.
    > A potem szczep soię człowieku za grubą kasę na wszelkie możliwe kurestwa.

    Następny który nie poznałby ironii nawet jakby go w d... ugryzła.

    p. m.