  • 1. Data: 2012-01-11 21:29:00
    Temat: spółdzielcze własn.prawo do lokalu - spadek
    Od: "fotd" <f...@d...xx.stop.spam.pl>

    Witam,

    Proszę o informację, jaki mam czas od uprawomocnienia wyroku sądowego, (na
    mocy którego dziedziczę jako jedyny prawny spadkobierca po zmarłym ojcu) na
    przepisanie w spółdzielni tytułu prawnego z ojca na mnie ? Czy wystarczy,
    że dokonam tego przed ewentualną sprzedażą mieszkania,czy też mam na to
    jakiś (jaki?) określony czas, po którym, tytuł prawny do lokalu może mi
    przepaść, czy też równie dorbze mogę za 10 lat przepisać, "bo tak chcę"
    ?Oczywiście, wszelkie zobowiązania reguluję na bieżąco za to mieszkanie.
    Dziękuję za odpowiedź

  • 2. Data: 2012-01-11 22:14:40
    Temat: Re: spółdzielcze własn.prawo do lokalu - spadek
    Od: "_ąćęłńóśż." <j...@g...pl>

    Generalnie to lepiej być członkiem spółdzielni, niż nie być.

    Ale:
    Zastanawiam się nad sytuacją:
    Kiedy "lepiej" byłoby nie być członkiem s.m.?

    Upadłość?, egzekucja?, inny spadek? lub darowizna? lub najem? lub TBS? lub
    inne spółdzielcze lokatorskie (czasem naprawdę lepiej nie posiadać "prawa do
    lokalu" - przy czym dotyczy to zarówno teraźniejszości (nie posiada) i
    przyszłości (nie posiadał)!)?

    -----

  • 3. Data: 2012-01-11 22:29:09
    Od: "fotd" <f...@d...xx.stop.spam.pl>

    Użytkownik "_ąćęłńóśż." napisał w wiadomości grup

    >Generalnie to lepiej być członkiem spółdzielni, niż nie być.

    podobno teraz, aby przepisać prawo do lokalu (własnościowe) już nie musze
    być członkiem s.m.

    Pytanie dotyczyło jednak czasu, w jakim należy dokonać przepisania prawa do
    lokalu. Czy jest on ograniczony , czy trwa ad infinitum ?

    pozdrawiam

  • 4. Data: 2012-01-11 22:44:46
    Od: "_ąćęłńóśźż." <j...@g...pl>

    żYCIE ZASKAKUJE:
    a TO ZA GRANICĘ WYJEDZIESZ, A TO DO SZPITALA TRAFISZ