  • 1. Data: 2012-01-12 16:00:07
    Temat: Udzielenie informacji o miejscu zam. przez Wydział Meldunkowy Miasta
    Od: "rg" <n...@o...pl>

    Czy Wydział Meldunkowy ma obowiązek podać adres zamieszkania dłużnika
    (prowadzącego DG)?

    Oczywiście UM zasłania się przepisami (jakimś magicznym "art. 64h) i poda tylko
    na wezwanie sądu.

    Oczywiście można uderzyć do MSWiA, oni raczej wydadzą po przestawieniu
    złożonego pozwu. Ale interesuje mnie, czy Urzędy Miejskie też mają taki
    obowiązek czy nie.

  • 2. Data: 2012-01-12 16:27:52
    Od: "_ąćęłńóśźż." <j...@g...pl>

    A masz jego Regon/NIP?
    BTW ciekawe jest podpisywanie umów / udzielanie kredytu kupieckiego bez
    zatrzymywania u siebie kserokopii wpisu do ewidencji.

  • 3. Data: 2012-01-12 16:32:23
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2012-01-12 17:27, _ąćęłńóśźż. pisze:
    > A masz jego Regon/NIP?
    > BTW ciekawe jest podpisywanie umów / udzielanie kredytu kupieckiego bez
    > zatrzymywania u siebie kserokopii wpisu do ewidencji.

    A po co ta kserokopia? Teraz wszystko w internecie dostępne ;)

    --
    Liwiusz

  • 4. Data: 2012-01-12 16:52:48
    Od: "rg" <n...@o...pl>

    Thu, 12 Jan 2012 16:27:52 +0000 (UTC), w <jen1m8$1ut$1@inews.gazeta.pl>,
    "_ąćęłńóśźż." <j...@g...pl> napisał(-a):

    > A masz jego Regon/NIP?

    Mam. Ale nie ma w internecie :).

    > BTW ciekawe jest podpisywanie umów / udzielanie kredytu kupieckiego bez
    > zatrzymywania u siebie kserokopii wpisu do ewidencji.

    To nie ja, ale po co? 10 lat temu nie było problemu z uzyskaniem kopii wpisu
    :].

  • 5. Data: 2012-01-12 17:21:20
    Od: "_ąćęłńóśźż." <j...@g...pl>

    O nie nie, mam na myśli STARĄ kserokopię ;-)

    -----

  • 6. Data: 2012-01-12 17:24:01
    Od: "_ąćęłńóśźż." <j...@g...pl>

    No to idź po tę kopię, we wpisie był adres zamieszkania.
    Przy czym odsyłanie przez urzędniczki do wpłaty kilkunastu zł na konto
    miasta/gminy w banku dwie ulice dalej jednak jest "problemem" w wielu
    przypadkach.

    -----

  • 7. Data: 2012-01-12 17:32:41
    Od: "_ąćęłńóśźż." <j...@g...pl>

    1. Złożyc pozew z pieczęcią wpływu do biura podawczego na Twoim egzemplarzu
    (Twoim odpisie);
    2. Zrobić ksero w/w;
    3. Złożyć listownie w MSWiA wniosek z załączonym dowodem opłaty i z ksero
    pierwszej strony złożonego pozwu.

    Jeszcze nigdy z dzielnicy/miasta nie dostałem (trzesą chyba d... tam, dla
    zasady nie bo nie), z MSWiA zawsze, tylko czasem baaardzo długo czekaliśmy
    (miesiąc minimum lub sporo dłużej).

    I nie do końca to cokolwiek wnosi, bo MSWiA nie poda Tobie adresu
    zamieszkania (a napisz w internecie "Tusk wyp.... to Cię znajdą ;))) lecz
    zameldowania.

    Tym niemniej jakiś papier masz.

    Inny sposób to odszukanie gościa po imieniu i nazwisku w KRS i pofatygowanie
    się (lub zdalnie poprzez firmę, pełno tego się ogłasza) po jakiś ostatni akt
    notarialny do akt.

    BTW trochę wkurzająca jest ta inwigilacja osób prowadzących działalność.

  • 8. Data: 2012-01-12 23:34:18
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2012-01-12 17:52, rg pisze:

    > Mam. Ale nie ma w internecie :).
    > To nie ja, ale po co? 10 lat temu nie było problemu z uzyskaniem kopii wpisu
    > :].

    Sprawdzałeś tu i tu ?

    1. http://www.stat.gov.pl/regon/
    2. https://prod.ceidg.gov.pl/CEIDG/CEIDG.Public.UI/Sear
    ch.aspx

  • 9. Data: 2012-01-13 10:04:29
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    _ąćęłńóśźż. wrote:

> [...]
    > po jakiś ostatni akt notarialny do akt.
    >
    > BTW trochę wkurzająca jest ta inwigilacja osób prowadzących

    A co w niej wkurzającego?
    Jak ci taki klient nie zapłaci faktury, przeprowadzi się - to jak
    uzyskasz wyrok? Złożysz pozew, sąd cię wezwie do wskazania aktualnego
    miejsca zameldowania i leżysz, jeśli nie będziesz mógł tego sprawdzić.

    --
    Pozdro
    Massai

  • 10. Data: 2012-01-13 12:53:31
    Od: "rg" <n...@o...pl>

    Thu, 12 Jan 2012 17:32:41 +0000 (UTC), w <jen5fp$ffd$1@inews.gazeta.pl>,
    "_ąćęłńóśźż." <j...@g...pl> napisał(-a):

> [...]
    > zasady nie bo nie), z MSWiA zawsze, tylko czasem baaardzo długo czekaliśmy

    A u mnie nie było problemu z urzędem miasta po podjęciu takich działań:

    1. Pismo do miasta z podaniem podstaw prawnych (z powołaniem się na paragrafy -
    dziękuję google) -- wysłane wczoraj wieczorem faxem do sekretariatu.
    2. Dziś rano telefon, że "w drodze wyjątku, bo oni patrzą na ustawę o ew.
    ludności" (!!! hehe), trzeba tylko opłacić i złożyć na ich formularzu.
    3. Wypełniony formularz wysłany faxem wraz z potw. przelewu i wezwaniem z sądu
    do uzupełn. adresu pozwanego jako podstawą.
    4. Po 30 minutach przychodzi odpowiedź faxem + czekam na priorytet.