1. Data: 2012-01-12 16:00:07
Temat:Udzielenie informacji o miejscu zam. przez Wydział Meldunkowy Miasta
Od:"rg" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy Wydział Meldunkowy ma obowiązek podać adres zamieszkania dłużnika
(prowadzącego DG)?

Oczywiście UM zasłania się przepisami (jakimś magicznym "art. 64h) i poda tylko
na wezwanie sądu.

Oczywiście można uderzyć do MSWiA, oni raczej wydadzą po przestawieniu
złożonego pozwu. Ale interesuje mnie, czy Urzędy Miejskie też mają taki
obowiązek czy nie.

2. Data: 2012-01-12 16:27:52
Od:"_ąćęłńóśźż." <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

A masz jego Regon/NIP?
BTW ciekawe jest podpisywanie umów / udzielanie kredytu kupieckiego bez
zatrzymywania u siebie kserokopii wpisu do ewidencji.

3. Data: 2012-01-12 16:32:23
Od:Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-01-12 17:27, _ąćęłńóśźż. pisze:
> A masz jego Regon/NIP?
> BTW ciekawe jest podpisywanie umów / udzielanie kredytu kupieckiego bez
> zatrzymywania u siebie kserokopii wpisu do ewidencji.

A po co ta kserokopia? Teraz wszystko w internecie dostępne ;)

--
Liwiusz

4. Data: 2012-01-12 16:52:48
Od:"rg" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Thu, 12 Jan 2012 16:27:52 +0000 (UTC), w <jen1m8$1ut$1@inews.gazeta.pl>,
"_ąćęłńóśźż." <j...@g...pl> napisał(-a):

> A masz jego Regon/NIP?

Mam. Ale nie ma w internecie :).

> BTW ciekawe jest podpisywanie umów / udzielanie kredytu kupieckiego bez
> zatrzymywania u siebie kserokopii wpisu do ewidencji.

To nie ja, ale po co? 10 lat temu nie było problemu z uzyskaniem kopii wpisu
:].

5. Data: 2012-01-12 17:21:20
Od:"_ąćęłńóśźż." <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

O nie nie, mam na myśli STARĄ kserokopię ;-)

-----

6. Data: 2012-01-12 17:24:01
Od:"_ąćęłńóśźż." <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

No to idź po tę kopię, we wpisie był adres zamieszkania.
Przy czym odsyłanie przez urzędniczki do wpłaty kilkunastu zł na konto
miasta/gminy w banku dwie ulice dalej jednak jest "problemem" w wielu
przypadkach.

-----

7. Data: 2012-01-12 17:32:41
Od:"_ąćęłńóśźż." <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Złożyc pozew z pieczęcią wpływu do biura podawczego na Twoim egzemplarzu
(Twoim odpisie);
2. Zrobić ksero w/w;
3. Złożyć listownie w MSWiA wniosek z załączonym dowodem opłaty i z ksero
pierwszej strony złożonego pozwu.

Jeszcze nigdy z dzielnicy/miasta nie dostałem (trzesą chyba d... tam, dla
zasady nie bo nie), z MSWiA zawsze, tylko czasem baaardzo długo czekaliśmy
(miesiąc minimum lub sporo dłużej).

I nie do końca to cokolwiek wnosi, bo MSWiA nie poda Tobie adresu
zamieszkania (a napisz w internecie "Tusk wyp.... to Cię znajdą ;))) lecz
zameldowania.

Tym niemniej jakiś papier masz.

Inny sposób to odszukanie gościa po imieniu i nazwisku w KRS i pofatygowanie
się (lub zdalnie poprzez firmę, pełno tego się ogłasza) po jakiś ostatni akt
notarialny do akt.

BTW trochę wkurzająca jest ta inwigilacja osób prowadzących działalność.

8. Data: 2012-01-12 23:34:18
Od:"Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-01-12 17:52, rg pisze:

> Mam. Ale nie ma w internecie :).
> To nie ja, ale po co? 10 lat temu nie było problemu z uzyskaniem kopii wpisu
> :].

Sprawdzałeś tu i tu ?

1. http://www.stat.gov.pl/regon/
2. https://prod.ceidg.gov.pl/CEIDG/CEIDG.Public.UI/Sear
ch.aspx

9. Data: 2012-01-13 10:04:29
Od:"Massai" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

_ąćęłńóśźż. wrote:

> [...]
> po jakiś ostatni akt notarialny do akt.
>
> BTW trochę wkurzająca jest ta inwigilacja osób prowadzących

A co w niej wkurzającego?
Jak ci taki klient nie zapłaci faktury, przeprowadzi się - to jak
uzyskasz wyrok? Złożysz pozew, sąd cię wezwie do wskazania aktualnego
miejsca zameldowania i leżysz, jeśli nie będziesz mógł tego sprawdzić.

--
Pozdro
Massai

10. Data: 2012-01-13 12:53:31
Od:"rg" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Thu, 12 Jan 2012 17:32:41 +0000 (UTC), w <jen5fp$ffd$1@inews.gazeta.pl>,
"_ąćęłńóśźż." <j...@g...pl> napisał(-a):

> [...]
> zasady nie bo nie), z MSWiA zawsze, tylko czasem baaardzo długo czekaliśmy

A u mnie nie było problemu z urzędem miasta po podjęciu takich działań:

1. Pismo do miasta z podaniem podstaw prawnych (z powołaniem się na paragrafy -
dziękuję google) -- wysłane wczoraj wieczorem faxem do sekretariatu.
2. Dziś rano telefon, że "w drodze wyjątku, bo oni patrzą na ustawę o ew.
ludności" (!!! hehe), trzeba tylko opłacić i złożyć na ich formularzu.
3. Wypełniony formularz wysłany faxem wraz z potw. przelewu i wezwaniem z sądu
do uzupełn. adresu pozwanego jako podstawą.
4. Po 30 minutach przychodzi odpowiedź faxem + czekam na priorytet.