  • 21. Data: 2004-09-01 18:05:05
    Temat: Re: Pomylka sklepu
    Od: "Artur" <a...@i...pl>

    > połamałeś mu coś ?
    Dalem sobie spokoj z kolesiem (to on na mnie wyskoczyl z metalowym pretem),
    najlepsze ze byl to magnetowid roznica ok 300zl (funkcjami praktycznie sie
    nie roznil) ale gosciu sie uparl, na odchodne zyczylem mu tylko zeby mu ten
    sprzet jak najszybciej nawalil bo zaden serwis na gwarancje mu nie przyjmie.
    A facet byl na tyle bezczelny ze dzwonil do sklepu i zadal gwarancji na ten
    sprzet, a ja mu na to ze ma gwarancje na sprzet taki jaki kupil:)