  • 11. Data: 2004-09-01 12:57:03
    Temat: Re: Pomylka sklepu
    Od: "tch" <t...@w...pl>

    > więc tak jak nie oddasz to ci nic nie grozi to fakt.
    ale pomyśl koń ma cztery nogi i też się potknie.
    dzisiaj on jutro ty.
    facet zwyczajnie się pomylił na twoją korzyść
    bądź człowiekiem wyprostuj sprawę.
    zadzwoń umów się z nim kiedy ma ci przywieźć
    właściwy towar i odebrać swój niewłaściwy.
    trudno żebyś jescze angażował swój czas i paliwo
    za czyjeś błędy.
    ale towar mu oddaj inaczej chłop ma w plecy i to zdrowo.
    a to że sie do ciebie przejedzie to moim zdaniem zupełnie wystarczy.
    po co komplikować to co proste?

  • 12. Data: 2004-09-01 13:00:39
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    In article <ch4dmc$a9o$1@nemesis.news.tpi.pl>, Kaliope wrote:
> [...]
    >>
    > Ja zupełnie NTG, bo nie będę przytaczać przepisów prawnych. Chciałam wyrazić
    > tylko moje głębokie zdumienie, że wogóle pojawiło się u Ciebie takie
    > pytanie. Rozpakowałeś w domu, widzisz, że nie Twój towar - to naturalne, że
    > go zwracasz.
    > Jeżeli go nie oddasz, to różnicę w cenie będzie musiał ze swojej kieszeni
    > pokryć pracownik magazynu, który za pewne ponosi odpowiedzialność
    > materialną.
    > Ale to tylko taka uwaga na marginesie, nie chcę nikogo urażać, czy tylko li
    > irytować, po prostu rodzice mnie wychowali nieżyciowo.....

    Przyłączam się, co byś nie czuła się osamotniona i opuszczona w tej
    swojej nieżyciowości. Ale co do jednego mam odmienne zdanie - mnie w
    polactwie niewiele już zdumiewa.

    Renata

    i 20 długości geograficznej wschodniej
    wylosowałem Polskę

  • 13. Data: 2004-09-01 13:01:27
    Temat: [OT] Re: Pomylka sklepu
    Od: "/Y\\S" <m...@w...pl>

    > Zwrocic chodzic co niedizele do kosciola i byc uczciwym !

    a co ma wspólnego chodzenie do kosciola z byciem uczciwym?? :-o

    /Y\S

  • 14. Data: 2004-09-01 13:06:15
    Od: testosteron <f...@f...de>

    Renata Gołębiowska napisał(a):

    > Ale co do jednego mam odmienne zdanie - mnie w polactwie niewiele już zdumiewa.

    Bo zwiałaś z kraju i teraz udajesz okrótną patriotkę :(((
    feeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

  • 15. Data: 2004-09-01 14:23:39
    Od: "Artur" <a...@i...pl>

    > Mam taka male pytanie...Co moze zrobic mi sklep ktory pomylil sie na moja
    > korzysc , a mianowicie magazynier wydal mi rzecz warta 3000 zloty zamiast
    > rzeczy wartej 1200 zl. Wlasnie pracownik tegoz sklepu zostawil mi
    wiadomosc
    > na sekretarce o tej pomylce....z prosba o oddanie lub zamiane . Czy to
    > zalezy od mojej dobrej woli czy moga wyciagnac wobec mnie jakies
    > konsekwencje prawne. Dodam jeszcze ze wiedzialam o pomylce po rozpakowaniu
    > kartonu w domu

    Mialem podobna sprawe tylko ze bylem po stronie wydajacego, chcialem sie z
    klientem dogadac (odpalic mu cos za zgode na wymiane) ale niestety nie udalo
    mi sie, wiec musialem sam pokryc roznice, a prawda jest taka ze przy
    obecnych zarobkach jest to bardzo bolesne. Decyzja co do tego zalezy tylko
    od Ciebie, na marginesie dodam ze w tym momencie nie masz gwarancji na ten
    sprzet (inny w dowodzie zakupu). Dogadaj sie z tym magazynierem, niech Ci
    nawet cos odpali za dobre serce

  • 16. Data: 2004-09-01 15:16:34
    Temat: Re: [OT] Re: Pomylka sklepu
    Od: "BaCa" <b...@i...pl>

    Uzytkownik "/Y\S" <m...@w...pl> napisal w wiadomosci

    > a co ma wspólnego chodzenie do kosciola z byciem uczciwym?? :-o

    No wlasnie ...

    BaCa

  • 17. Data: 2004-09-01 15:31:56
    Od: "Marcin" <m...@o...pl>

    Uzytkownik "BaCa" <b...@i...pl> napisal w wiadomosci

    > Uzytkownik "/Y\S" <m...@w...pl> napisal w wiadomosci

    > No wlasnie ...
    po prostu w modzie jest wtracac we wszystko Kosciól.... ot taka nowa zabawa
    Polaków...
    pozdro!

  • 18. Data: 2004-09-01 16:06:08
    Od: "SQLwysyn" <s...@v...pI>

    Użytkownik "Kaliope" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    wyrazić
    > tylko moje głębokie zdumienie, że wogóle pojawiło się u Ciebie takie

    Własnie. Potencjalny złodziej szuka porady prawnej na grupie. Wyjątkowa
    bezczelnosc.

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 19. Data: 2004-09-01 16:16:39
    Od: "kaowuael" <k...@o...pl>

> [...]
    > mi sie, wiec musialem sam pokryc roznice, a prawda jest taka ze przy
    > obecnych zarobkach jest to bardzo bolesne.

    połamałeś mu coś ?

  • 20. Data: 2004-09-01 16:27:54
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Egon Olsen" <e...@c...chello.pl> napisał w wiadomości

    > Domyślam się, że to jest ta sama grupa produktów a jedynie lepszy model,
    > więc klient może się nie znać...

    Nie tyle nie musiał się znać, co trudno udowodnić, co wziął. Może
    powiedzieć, że kupował dla kogoś innego, albo że mu zginęło. Inna sprawa, że
    1.800 zł będzie musiał dopłacić pracownik sklepu. Bo to on się pomylił, a
    nie sklep.