  • 1. Data: 2004-09-01 09:34:59
    Temat: Wypłata wynagrodzenia za pracę.
    Od: "Jarek \(Cobra\) M" <b...@r...pl>

    Witam.
    Który z przepisów reguluje termin wypłaty wynagrodzenia za pracę.
    Chodzi mi o to, iż termin wypłaty wynagrodzenia został określony "jako 5
    roboczy dzień miesiąca" (w e-mailu do pracowników)
    Czy jest to zgodne z prawem ?
    Chodzi mi o ten "roboczy" dzień.
    Okres rozliczeniowy to miesiąc kalendarzowy.

    --
    Cobra;

  • 2. Data: 2004-09-01 23:16:13
    Temat: Re: Wypłata wynagrodzenia za pracę.
    Od: Goomich <g...@u...to.wp.pl>

    "Jarek \(Cobra\) M" <b...@r...pl> naskrobał/a w

    > Witam.
    > Który z przepisów reguluje termin wypłaty wynagrodzenia za pracę.

    Kodeks pracy.

    Art. 85. § 1. Wypłaty wynagrodzenia za pracę dokonuje się co najmniej raz
    w miesiącu, w stałym i ustalonym z góry terminie.
    § 2. Wynagrodzenie za pracę płatne raz w miesiącu wypłaca się z dołu,
    niezwłocznie po ustaleniu jego pełnej wysokości, nie później jednak niż w
    ciągu pierwszych 10 dni następnego miesiąca kalendarzowego.

    Krzysztof "Goomich" Ferenc
    g...@u...to.wp.pl UIN: 6750153
    Nastaly tak parszywe czasy, ze nawet gangsterom ufac nie mozna.

  • 3. Data: 2004-09-03 05:53:48
    Od: "Jarek \(Cobra\) M" <b...@r...pl>

    Jarek (Cobra) M <b...@r...pl> wrote:
> [...]
    > Czy jest to zgodne z prawem ?
    > Chodzi mi o ten "roboczy" dzień.
    > Okres rozliczeniowy to miesiąc kalendarzowy.

    Dziękuję za informację.
    Cobra;