  • 11. Data: 2013-01-23 12:30:02
    Temat: Re: Pomówienie
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2013-01-23 12:23, RadoslawF pisze:
    > Skoro jest to "coś w rodzaju zarządu" i jak domniemywam nie ma statutu
    > to formalnie możecie się tylko przekrzykiwać i wzajemnie obrażać.
    > Radził bym wystąpić z nieformalnej organizacji lub doprowadzić do
    > zmiany "zarządu".
    To już inna sprawa. W pytaniu chodziło, czy doszło do pomówienia i czy
    strona "pomówiona" może próbować występować w tej kwestii z oskarżeniem,
    czy też raczej jest to tylko taka pyskówka, żeby zamknąć usta
    niepokornemu? Niepokojące jest to, że "zarząd" wykorzystuje skierowane
    do niego pismo, żeby na forum publicznych zrobić z osoby "pomawiającej"
    prawie przestępcę, choć z formalnym oskarżeniem nie występuje.

    Maciek

  • 12. Data: 2013-01-23 19:44:32
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2013-01-23 12:30, Użytkownik Maciek napisał:

> [...]
    > do niego pismo, żeby na forum publicznych zrobić z osoby "pomawiającej"
    > prawie przestępcę, choć z formalnym oskarżeniem nie występuje.

    W mojej opinii do pomówienia nie doszło, ale obie strony mają
    prawo wnieść w tej sprawie oskarżenie. Osobiście odradzam,
    zapłacisz i nic nie uzyskasz.

    Pozdrawiam

  • 13. Data: 2013-01-23 20:55:23
    Od: "Stokrotka" <o...@g...pl>

    Nie rozumiem pytania.
    Wydaje się , że istotą sprawy nie jest pomuwienie , a inna sprawa pewnie
    ważniejsza.
    Dzielenie sprawy na kilka nie ma sensu.
    Zakładanie sprawy o pomuwienie w obecnej sytuacji skorumpowanego sądownictwa
    też nie ma sensu.

    Dalej :
    > ..... odczytywane jest pismo w obecności osób trzecich.
    Mugł nie czytać, nie rozsiewał by pomuwień.

    > Następnie "zarząd" stwierdza, że są to pomówienia, grozi
    > odpowiedzialnością karną.
    Zależy co było w piśmie. Jeśli w piśmie było, że pan A nasrał na
    wycieraczkę,
    a A nie nasrał, to było to pomuwienie.
    Jednak jeśli było napisane by zażąd nie srał na wycieraczkę i nie dopuszczał
    do srania na wycieraczkę, bo ktoś sra, prawdopodobnie A, to to pomuwieniem
    nie jest.

    Jw,