  • 1. Data: 2003-04-09 21:04:08
    Temat: Pomocy (NTG) !!!
    Od: "misio9" <m...@p...com>

    Witam!
    Zwracam sie z prosba o informacje...
    Potrzebuje pomocy dla czlowieka (jestem z nim zwiazany, jednak nie jest to
    moja rodzina), mezczyzny, ktory nie jest ubezpieczony, byl leczony
    psychiatrycznie (schizofrenia Korzakowa, lub cos podobnego), obecnie
    przebywa w domu.
    Problem polega na tym, ze mezczyzna ten od 3 miesiecy nie wstaje z lozka.
    Jest swiadomy, jednak choroba spowodowala, iz nie chce sie poruszac. Potrafi
    tkwic w jednej pozycji bez przerwy, dokladnie tak jak sie go polozy. On nie
    chce sie ruszac!
    Po wstepnej rozmowie z psychiatra (ory wczesniej sie nim zajmowal), tenze
    stwierdzil, iz fakt wynika z postepujacych zmian w umysle tego mezczyzny.
    Szpital, w ktorym niegdys przebywal, nie chce podjac sie leczenia, tlumaczac
    sie, iz brak obecnie widocznych objawow choroby!!! Problemem staly sie
    pojawiajace sie odlezyny...
    Czy ktos wie, o jakims osrodku, ktory podjolby sie leczenia tego mezczyzny?
    Trzeba podkreslic, iz czlowiek ten nie ma rodziny, co wiaze sie z problemem
    finansowym. Tragizm sytuacji sprawia, ze jestem gotowy pokryc koszty
    leczenia, ktore jednak nie moga byc zbyt wysokie.
    Prosze o jakikolwiek sygnal w tej sprawie.
    Z gory dziekuje za odpowiedz!!!
    Prosilbym o odpowiedzi na priva : m...@p...com
    --
    Pozdrawiam Misiek

  • 2. Data: 2003-04-10 09:20:24
    Temat: Re: Pomocy (NTG) !!!
    Od: "Jarek P." <j...@n...poczta.onet.pl>

    misio9 wrote:
    > Witam!
    > Zwracam sie z prosba o informacje...

    I zwracasz sie na wszystkie grupy oprocz tych na ktorych faktycznie moglbys
    liczyc na pomoc. Mozesz mi wyjasnic po co ten apel wysylasz np. na
    pl.listserv.chomor?

    J.

  • 3. Data: 2003-04-10 13:11:40
    Od: "Bartosz 'Bhaarth' Śmigaj" <s...@p...pl>

    <ciach>

    Chyba znam osrodek ktory zajmuje sie czyms podobnym (CHYBA bardziej
    wyspecjalizowany jest w chorobach zwiazany ze staroscia, Alzheimer itp) ale
    jak tylko znajde adres dam Ci znac, ew napisz za jakis czas poostar dla
    przypomnienia.

    --
    Pozdrawiam,

    Bhaarth