  • 1. Data: 2003-04-09 20:05:51
    Temat: Przewoz osob - nowe licencje.
    Od: "Nieufny" <l...@p...onet.pl>

    Witam Szanowna Grupe i uprzejmie prosze o porade. Chodzi o to, ze moj ojciec
    wykonuje zarobkowy przewoz osob pojazdem osobowym (busem) do 9 osob. Od 1997
    roku posiada dwa zezwolenia - jedno na regularny przewoz osob na terenie
    powiatu, a drugie na nieregularny przewoz osob na terenie calego kraju.
    Niedawno zdal egzamin panstwowy i uzyskal w ten sposob certyfikat
    kompetencji zawodowych. Watpliwosc polega na tym, co jeszcze jest potrzebne
    w celu uzyskania licencji. O ile mi wiadomo stare zezwolenia zachowuja
    waznosc, ale istnieje koniecznosc ich wymiany na licencje. Nie wiem jednak
    jakich formalnosci trzeba dopelnic i jakie dokumenty nalezy przedlozyc przed
    organem dokonujacym wymiany zezwolen na licencje Istotne jest rowniez na
    jakim wniosku nalezy dokonac takiego zgloszenia i czego powinien on
    dotyczyc - wymiany zezwolenia na licencje, czy tez nowej licencji. Jesli to
    mozliwe prosze o podanie kosztow takiej wymiany, a takze aktow prawnych,
    regulujacych powyzsza sprawe. Przepraszam jesli cos pomylilem lub zle
    sformulowalem, ale nie jestem zbyt zorientowany w temacie.

    Pozdrawiam,
    N.

  • 2. Data: 2003-04-11 11:05:21
    Temat: Re: Przewoz osob - nowe licencje.
    Od: "Nieufny" <l...@p...onet.pl>

    Byc moze to zla grupa, ale ja naprawde nie wiem, jak dlugo te stare
    zezwolenia zachowuja waznosc i czego powinien dotyczyc wniosek - wymiany
    zezwolenia na licencje, czy raczej nowej licencji. To chyba nie jest bez
    roznicy, rowniez od strony prawnej. Gdzie moge uzyskac odpowiedz na te
    pytania???

    Pozdrawiam,
    Nieufny.