  • 1. Data: 2003-04-09 18:29:39
    Temat: spotkania z dzieckiem
    Od: "ava" <a...@p...onet.pl>

    witam. może ktoś z Was (Sandra?) pomoże mi i odpowie na kilka pytań. w dzień
    wyznaczony przez sąd na spotkanie, dziecko jest chore. czy muszę zgodzić się
    na spotkanie innego dnia zamiast tego wyznaczonego? co mi grozi, jeśli nie
    umożliwię zasądzonego spotkania? nie mam co prawda takiego zamiaru, ale
    czasem zdarzają się różne sytuacje losowe, bądź problemy natury
    organizacyjnej (np. wyjazd). dziekuję za pomoc i pozdrawiam,
    ava

  • 2. Data: 2003-04-10 00:14:46
    Temat: Odp: spotkania z dzieckiem
    Od: "Sandra" <J...@w...pl>

    Użytkownik ava <a...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:b71nsj$a1b$...@n...onet.pl...
> [...]
    > czasem zdarzają się różne sytuacje losowe, bądź problemy natury
    > organizacyjnej (np. wyjazd). dziekuję za pomoc i pozdrawiam,

    pojedyńczy przypadek nie zagraża niczemu ale notoryczne utrudnianie może
    skończyć sie grzywną w najgorszym wypadku gdy trafisz na ostrego sędziego
    zamianą na areszt ale to są sporadyczne wypadki jednak znane w historii
    sądownictwa...

    Sandra

  • 3. Data: 2003-04-10 10:23:19
    Temat: Re: spotkania z dzieckiem
    Od: g...@p...onet.pl

    > w dzień wyznaczony przez sąd na spotkanie, dziecko jest chore. czy muszę
    zgodzić się na spotkanie innego dnia zamiast tego wyznaczonego?

    nie musisz, i dobrze by bylo gdybys miala zaświadczenie od lekarza ,ze dziecko
    jest chore (ja musialam mojemu ex przedstawiac takie zaswiadczenie)
    > co mi grozi, jeśli nie umożliwię zasądzonego spotkania?

    jeli bedzie to sporadyczne to raczej nic nie grozi, gdyby sie powtarzalo czesto
    to mozesz spodziewac sie sprawy o utrudnianie kontaktow. No a poza tym moze
    byc troche nerwowo, gdy ojciec przyjdzie po dziecko a ty go powiadomisz ,ze
    jest chore.

    Pozdrawiam.Gosia